سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت: حالا که شرایط برای حضور درجام مشفق عیسی اف آذربایجان فراهم نیست اردوی تیم ملی نوجوانان بعد از امتحانات دانش آموزان برگزار خواهد ش.

محمدطلایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: قصد داشتیم به منظور شناخت بیشتر از کشتی گیران نوجوان درجام مشفق عیسی اف که روز 24 دی ماه در آذربایجان برگزار می شود شرکت کنیم اما به دلیل فراهم نشدن شرایط نمی توانیم به این تورنمنت برویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اردوی تیم ملی که قرار بود طی روزهای 14 تا 22 دی ماه برگزار شود لغو شد گفت: ما قرار بود صرفاً‌این اردو را برای حضور در تورنمنت آذربایجان برگزار کنیم اما بعداز مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان از شرکت درجام عیسی اف تصمیم گرفتیم اردوی آماده سازی آن را نیز لغو کنیم.

دارنده مدال طلای جهان درباره برنامه های آینده تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: در نظر داریم بعد از پایان امتحانات دانش آموزان یک اردوی آماده سازی را با هدف شناخت بهتر از کشتی گیرانی و نحوه آشنایی آن ها را با تمرینات اردویی برگزار کنیم و در صورت موافقت مسئولان فدراسیون در یک تورنمنت خارجی نیز شرکت خواهیم کرد.

دارنده مدال نقره و برنز جهان تاکید کرد: همان طور که بارها نیز اعلام کرده ام رسالت اصلی رده سنی نوجوانان پشتوانه سازی و سازندگی است که ما نیز قصد داریم در کنار این امر مهم تیمی قدرتمند را جهت حضور و کسب افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده مهیا كنيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار