سردار نقدي در جمع خبرنگاران:

آمريکا تا وقتي آدم نشود با اين کشور رابطه برقرار نخواهيم کرد/ تنش‌هاي سوريه نتيجه مرگباري براي رژيم صهيونيستي دارد

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: نظر ملت ما را امام راحل بزرگوار قبلا گفته‌اند و امام خامنه‌اي نيز آن را تکرار کرده‌اند که تا وقتي آمريکا آدم نشود ما با اين کشور رابطه برقرار نخواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدي" در اولين يادواره شهداي زن جامعه پزشکي کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست مذاکره مستقيم ايران و آمريکا اظهار داشت: نظر ملت ما را امام راحل بزرگوار قبلا گفته‌اند و امام خامنه‌اي نيز آن را تکرار کرده‌اند که تا وقتي آمريکا آدم نشود ما با اين کشور رابطه برقرار نخواهيم کرد.

وي افزود: آدم شدن آمريکا منوط به دست برداشتن از منطقه خاورميانه و خارج کردن نيروهاي نظامي از خليج فارس است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: حرف امروز ما نيز همان است و مردم با حضور در 22 بهمن که با ذوق و شوق فراوان آن را برگزار کردند نشان دادند که ملتي بصير‌، هوشيار و اهل تحليل هستند و با وجود تمام مشکلات مي‌توانند شرايط را درک کنند.

وي در ادامه خاطر‌نشان کرد: پرچمي که شهدا و امام راحل در مقابله با ظلم و زور بلند کردند، تا زماني که اين ظلم و زور برطرف نشود، زمين گذاشته نخواهد شد.

نقدي خاطر‌نشان کرد: اميدوارم اگر در 34 سال مقاومت ملت ايران درس نگرفته باشند از اين 22 بهمن درس‌هاي لازم را گرفته و تغييرات را در رفتار خود اعمال کنند.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص تحولات اخير سوريه اظهار داشت: ما پيشگو نيستيم که بگوييم چه خواهد شد، ولي يک چيز را مي‌توانم يقينا بگويم و آن اين است که چيزي که در سوريه در حال رخ دادن است نتيجه مرگباري براي رژيم صهيونيستي در پي دارد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين درباره اختلافات موجود بين قواي سه‌گانه گفت: همه ما شاگرد مکتب ولايت هستيم و وقتي چيزي را ولايت مي‌خواهد حتما مصلحت همه ما است، حتي اگر نظر متفاوتي داشته باشيم بايد يقين آوريم که مقام علم و دانش و حکمت او الهي است و يقين داشته باشيم که مصلحت ما پيروي از ولايت است.

وي افزود: گاهي اوقات انسان‌ها گرفتار مشکلاتي مي‌شوند و رفتارهايي را بروز مي‌دهند که خوشايند مردم و مورد تاييد ولايت نيست، اما با حضور ولايت، اين‌ها جبران خواهد شد و همه ما بايد کمک کنيم که اين مشکل را حل کنيم و به آن دامن نزنيم.

نقدي در ادامه با اشاره به شهيد شاطري اظهار داشت: اين شهيد، خدمتگزار مردم بود و براي خدمتگزاري به مردم محروم و مظلوم لبنان از ايران سال‌ها هجرت کرده بود و ما بايد از او ياد بگيريم تا به يکديگر خدمت کنيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه برخي افراد، حادثه اخير قم به بسيجي‌ها نسبت داده‌اند، تصريح کرد: کشور ما حدود 20 ميليون بسيجي دارد، يعني از هر سه نفر يک نفر بسيجي هستند و هر اتفاق خوب و بدي را مي‌شود گردن کسي انداخت، ولي اين حرف‌ها دروغ است، زيرا يک بسيجي، بي‌انضباطي نمي‌کند.

وي افزود: به گفته مقام معظم رهبري، يکي از ويژگي‌هاي بسيجيان انضباط است و اگر کسي اين کار را انجام داده از کِسوت بسيجي خارج شده و سپس اين کار را انجام داده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، نقدی ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار