فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در خنثی سازی توطئه های دشمنان تاثیر گذار است

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: اجرای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در خنثی سازی توطئه های دشمنان تاثیر بسزایی دارد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پاسدار سید محمد حسن مرتضوی امروز در جلسه ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر شهرستان دامغان فرضیه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه امروز نیازمند توجه ویژه  به اجرای فرضیه دینی و ارزشی امر به معروف و نهی منکر است.
وی با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات جوانان یکی از راه های اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به شمار می رود افزود: این امر باید به تشکیل جلسات و گفتمان های چهره به چهره جهت پاسخگویی به شبهات و سوالات انجام شود.

سرهنگ پاسدار سید محمد حسن مرتضوی با اشاره به آثار و برکات جامعه دینی و اسلامی گفت: باید جهت آشنایی و بهره مندی بیشتر از این برکات برنامه ریزی و با حضور روحانیان و افراد نظر جوانان را در اجرای هر چه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه کمک کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان در پایان ضمن تاکید بر آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت:بیان رشادت ها و جانفشانی ایثار گران و رزمندگان به نسل سوم و چهارم بسیار ضروری است.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در جهت اجرای هر چه بهتر فرضیه با ارزش دینی و اسلامی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداختند./ز

برچسب ها: دشمنان ، دامغان ، فرضیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار