رئوفيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ارائه لیست‌هاي پيشنهادي کانديداهاي شوراي شهر تا هفته آينده/ ديدار با ولایتی و پور محمدی

رئيس ستاد استانهاي جبهه ايستادگي گفت: احزاب و گروههاي اين جبهه تا هفته آينده ليست‌هاي پيشنهادي خود را در ارتباط با کانديداي شوراي شهر ارائه مي‌دهند.

"ابوالقاسم رئوفيان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با معرفی کانديداهاي انتخابات شوراي شهر و روستاها، اظهار داشت: تصميم گيري در مورد کانديداهاي شوراي شهر منوط به ارائه فهرست پيشنهادي احزاب و گروههاي سياسي عضو جبهه ايستادگي  به شورای عالی این جبهه است.

رئيس ستاد استانهاي جبهه ايستادگي با بيان اينکه از هفته گذشته به احزاب و گروه‌هاي زير مجموعه اين تشکل ابلاغ شده تا ليست پيشنهادي خود را به دبيرخانه ارسال کنند، اظهار داشت: بنا است تا احزاب و گروهها فهرست خود را با يک و نیم برابر ظرفيت تا سه‌ شنبه هفته آينده به دبيرخانه جبهه ايستادگي ارسال کنند، تا شوراي عالي بر اساس لیست‌ها، بررسي‌هاي لازم را انجام دهد.

رئوفيان با اشاره به ديدارهاي انتخاباتي جبهه ايستادگي گفت: با سه نفر از مراجع قم که  در هفته آينده ديدار خواهيم داشت و به احتمال زياد با آقايان ولايتي و پورمحمدي شوراي عالي جبهه ايستادگي ديداري برگزار مي‌کند.

دبير کل حزب ايران زمين پيرامون فعاليت حزب متبوعش بيان کرد: "حزب ايران زمين" در حال بررسي اعضاي فعلي شوراي شهر است و در حال حاضر بر تعدادي از افراد براي کانديداتوري در انتخابات شوراي شهر و روستا تصميم گرفته است و بناست طي دو جلسه آينده فهرست کامل خود را به جبهه ايستادگي ارائه دهد.

گفتنی است؛ رئوفیان پیش از این گفته است  " محسن رضايي" کانديداي اول و قطعي جبهه ايستادگي است.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار