گیلان/

پرونده تخلف اخلالگران مرغ 5 شهرستان گیلان تشکیل شد

پرونده‌های تخلف برای اخلالگران بازار مرغ در رشت، آستانه‌اشرفیه، املش، آستارا و رودسر تشکیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در راستای نظارت و کنترل عرضه مرغ و جلوگیری از بروز مشکل در توزیع آن در استان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان با اخلالگران این عرصه در روزهای اخیر برخوردهای جدی داشته است.

سرپرست اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ظهر امروز در جلسه بازرسی این سازمان چگونگی تشکیل پرونده‌های تخلف اخلالگران مرغ در پنج شهرستان استان را تشریح کرد.

علیرضا حسینیان اظهار کرد: چندین مرحله بازرسی از روند عرضه مرغ در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها، هفت مورد کشتارگر مرغ، 6 واحد مرغداری، دو نفر توزیع کننده عمده و سه واحد جوجه‌ریزی رشت به دلیل تخلفات متعدد در روزهای اخیر متخلف شناخته و با تشکیل پرونده برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مسئول، ارزش ریالی مجموع پرونده‌های مذکور را حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد.

وی نظارت بر روند عرضه مرغ در استان را با هدف اطمینان از توزیع مناسب و برخورد با تخلفات اخلالگران این عرصه ذکر کرد و افزود: این روند در آینده تداوم می‌یابد.

همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در بازرسی‌های انجام شده موفق به شناسایی یک واحد مرغداری که اقدام به گرانفروشی کرده بود، شدند.

بیژن خالق وردی‌پور، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا در این زمینه اظهار کرد: پرونده تخلف برای این واحد با ارزش بالغ بر 843 میلیون ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه نیز از تشکیل 20 فقره پرونده تخلف برای اخلالگران بازار مرغ در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل قاسمی افزود: این موارد شامل 12 واحد صنفی، هفت مورد کشتارگر مرغ و یک واحد توزیع کننده مرغ بوده است.

وی تخلف این واحدها را شامل گرانفروشی و درج نکردن قیمت اعلام کرد.

جلال حسین‌زاده، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش نیز اذعان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برای 6 واحد صنفی پنج واحد عمده فروشی عرضه مرغ پرونده تخلف تشکیل دادند و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر نیز از برخورد بازرسان این اداره با اخلالگران بازار مرغ در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برای تعداد 16 واحد صنفی و چهار مورد کشتارگر مرغ به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پرونده تخلف تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محمدعلی حسین‌نیا، ارزش ریالی مجموع پرونده‌های مذکور را حدود 60 میلیون ریال ذکر کرد.
برچسب ها: گیلان ، مرغ ، اخلالگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.