احمد پرزيوند:

راه‌ اندازی سامانه متمرکز طرح ­های سرمایه ­ای در سازمان میراث فرهنگی

تشکیل پرونده براي معرفی به بانک برای پرداخت تسهیلات از طریق سامانه متمرکز طرح­های تملک دارایی­ معاونت سرمایه­گذاری و تأمین منابع صورت می­گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردگشري ؛  احمد پرزیوند، مشاور معاون سرمایه­گذاری و تأمین منابع  سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  با اعلام این مطلب گفت: از 21 بهمن ماه سال جاری هیچ پرونده­ای برای معرفی تاسیسات گردشگری به بانک به شکل سنتی دریافت نمی­شود و فقط پرونده­ هایی که در سایت وارد شده باشند مورد قبول هستند.
 وی افزود: این سایت از پنج بخش تملک دارایی­های سرمایه­ای ملی، مناطق نمونه گردشگری، تسهیلات، سرمایه­گذاری بخش خصوصی و  نظارت تشکیل شده است.
پرزیوند اظهار داشت: در بخش مناطق نمونه، صدور موافقت­نامه تاسیس از مرحله فراخوان تا مرحله مطالعات طرح تفصیلی از طریق سیستم این سایت انجام می­پذیرد. استان­ها نیز به دلیل تفویض اختیار صدور موافقت­نامه باید از این طریق تا 12 اسفندماه سال جاری اطلاعاتشان را تکمیل کنند.
مشاور معاون سرمایه­گذاری و تأمین منابع سازمان میراث فرهنگی در خصوص سایت سرمایه­گذاری در بخش خصوصی، تصریح کرد: تاکنون اطلاعات کاملی از تاسیسات گردشگری در معاونت وجود نداشت به همین دلیل با ایجاد این سایت مقرر شد استان­ها تا 12 اسفندماه سال جاری اطلاعات پروژه­های در دست اجرا در بخش خصوصی را وارد کنند.
پرزیوند با اشاره به اینکه از این پس با ایجاد سایت نظارت می­توان در بحث زیرساخت­ها گزارش­گیری­های مدیریتی داشت، گفت: استان­ها موظفند در دوره­های سه ماهه نسبت به تکمیل سامانه یاد شده اقدام کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: نرم افزار کنترل پروژه اقدام بعدی معاونت است که به­زودی انجام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار