خوزستان/

تعمير پمپ سوخت مايع توربين تايفون شماره 4 در مركز انتقال نفت شهيد زنگنه

پمپ سوخت مايع توربين تايفون شماره 4 در مركز انتقال نفت شهيد زنگنه توسط نيروهاي متخصص مركز تعمير و در مدار بهره برداري قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ به گزارش روابط عمومي شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران منطقه خوزستان، سرپرست مركز انتقال نفت شهيد زنگنه گفت: این پمپ كه به دليل برخي مشكلات كارايي لازم را از دست داده بود باعث گرديد سوخت مايع مورد نياز دريافت نشود كه در همين راستا طي هماهنگي هاي به عمل آمده تعميرات اساسي آن انجام و در مدار بهره برداري قرار گرفت.

عزت الله اسديان افزود: در اين اقدام اتصالات لازم مكانيكي جهت رفع نواقص كوپلينگ، محور الكتروموتور و پمپ انجام شده و پس از تراشكاري و تعميرات لازم، پمپ به صورت مجدد مورد استفاده قرار گرفت.

وي در ادامه يادآور شد: در فصل زمستان توربين بايد با هر دو سوخت مايع و گاز آماده فعاليت باشد كه ضروريست بدليل مصرف بالاي گاز در اين ايام توربين ها از سوخت مايع (نفت سفيد) استفاده كنند.

سرپرست مركز انتقال نفت شهيد زنگنه در پايان اظهار داشت: بالا بردن بهره وري، جلوگيري از توقف توربين به دليل كمبود فشار گاز در ايام زمستان و استفاده مناسب و بهينه از سوخت مايع را مي توان از دلايل انجام اين عمليات ذكر كرد/س 
برچسب ها: تعمیر ، پمپ ، شهیدزنگنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.