سردار مسجدي در مراسم يادبود شهيد مغنيه:

حزب‌الله لبنان الگوي جهاني جنگ‌هاي چريکي و نامنظم است

مشاور عالي فرمانده نيروي قدس سپاه گفت: حزب‌الله لبنان، امروز باعث همبستگي ملي و حل اختلافات موجود ميان گروه‌ها در تشکيل دولت و مجلس لبنان شده و الگوي جهاني جنگ‌هاي چريکي و نامنظم در مقابل نيروي کلاسيک صهيونيست‌هاست.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار مسجدي" در مراسم سالگرد شهادت "عماد مغنيه" که شب گذشته در حسينيه فاطمةالزهراي پادگان ولي‌عصر(عج) برگزار شد، با اشاره به نقش شهيد مغنيه و حزب‌الله در لبنان اظهار داشت: جا دارد از شهداي اسلام در سراسر دنيا که براي پيروزي و دفاع از عدالت و حق، مبارزه کرده‌اند و به شهادت رسيدند مراسم قدرداني برگزار شود.

وي افزود: اجر شهيد با خداست و پاسخگوي شهادت، خدمت و خون آن‌ها، خود پروردگار خواهد بود. اين انسان‌ها(شهدا) بهترين سرمايه زندگي‌شان که همان جانشان است را فداي اسلام کرده‌اند و کسي جز حضرت حق، پاسخ اين عمل ارزشمند آن‌ها را نخواهد داد.

مسجدي در ادامه با بيان اين که عماد مغنيه يکي از سرداران اسلام و مکتب شيعه است، گفت: شهداي زيادي در دوران انقلاب و بعد از پيروزي انقلاب در کشورهايي مثل افغانستان، عراق، لبنان و سوريه براي هدف توحيد و وحدت به شهادت رسيده‌اند.

وي با اشاره به خانواده شهيدپرور مغنيه تصريح کرد: اين خانواده با تقديم سه شهيد به نام‌هاي "جهاد"، "فواد" و "عماد" از خانوادگان شهيدپرور اسلام هستند.

مشاور عالي فرمانده نيروي قدس سپاه با اشاره به ماهيت حزب‌الله گفت: حزب‌الله براي مقابله با صهيونيست‌ها، استکبار جهاني و براي دفاع از کرامت انساني صورت گرفته است.

مسجدي خاطرنشان کرد: تا قبل از جنگ 33 روزه، صهيونيست‌ها پيروز ميادين جنگ‌هاي گذشته بودند و توانستند اراضي بسياري را به اشغال خود درآورند، تا اين‌که در مقابل مقاومت حزب‌الله لبنان قرار گرفته و مجبور به عقب‌نشيني و بر زمين گذاشتن سلاح‌هاي خود شدند.

وي در ادامه با اشاره به جنگ 8 روزه غزه خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي، 8 روزه با هدف از بين بردن حماس، فتح و فلسطين به جنگ پرداخت، اما کسي که در اين 8 روز تسليم شد و اعلام آتش‌بس کرد، رژيم صهيونيستي بود.

وي با اشاره به کارکردهاي حزب‌الله در لبنان اظهار داشت: همبستگي ملي، بالابردن درک و بينش سياسي، آزادي اسرا و کم کردن دخالت بيگانگان در دولت لبنان از کارکردهاي حزب‌الله لبنان است، به طوري که اختلافاتي که در گذشته ميان احزاب و گروه‌ها براي تشکيل دولت و مجلس وجود داشت را از ميان برده و باعث وحدت ملي شده است.

مسجدي به نحوه استراتژي جنگي حزب‌الله اشاره و تصريح کرد: امروز حزب‌الله الگوي جهاني جنگ‌هاي چريکي و نامنظم در مقابل نيروي کلاسيک صهيونيست‌هاست.

وي در پايان خاطرنشان کرد: کوچک‌ترين تهديد از سوي صهيونيست‌ها موجب حمله همه‌جانبه نيروهاي حزب‌الله به آن‌ها مي‌شود، به طوري که امروزه رژيم صهيونيستي در مقابل محاصره جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته و شعار نيل تا فرات براي آن‌ها ديگر به اتمام رسيده است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: همبستگی ، لبنان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار