نماينده حزب‌الله لبنان در ايران:

امتياز ويژه حزب‌الله اطاعت از ولايت است

نماينده حزب‌الله لبنان در ايران در مراسم يادبود "شهيد مغنيه" گفت: اطاعت از امام راحل و در حال حاضر اطاعت از ولايت، بدون هيچ شکي امتياز ويژه حزب‌الله محسوب مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، "صفي‌الدين" نماينده حزب‌الله لبنان در ايران در مراسم بزرگداشت شهادت "عماد مغنيه" با اشاره به نقش انقلاب اسلامي ايران در پيروز‌ي‌هاي حزب‌الله لبنان اظهار داشت: شکي نيست که در صد سال گذشته بزرگترين پديده جهان اسلام معجزه امام خميني(ره) يعني انقلاب اسلامي است.

وي افزود: اين پديده نه‌تنها در جهان اسلام، بلکه در آينده جهان تاثير خواهد گذاشت و همان‌طور که شاهد آن بوده‌ايم، همواره با اسلام آمريکايي مخالفت کرده است.

نماينده حزب‌الله با اشاره به سخنان يکي از بنيانگذاران رژيم صهيونيستي گفت: پيروزي انقلاب اسلامي ايران، يعني زلزله‌اي در اسرائيل و اين زلزله واقعا رخ داده است.

صفي‌الدين با اشاره به حمله رژيم صهيونيستي به جنوب لبنان خاطرنشان کرد: اسرائيل براي جلوگيري از نشر پيروزي انقلاب اسلامي ايران، به پايتخت دوم اسلام يعني بيروت حمله کرد.

وي در ادامه بيان داشت: امام خميني(ره) خطاب به جوانان جنبش مقاومت لبنان در آن زمان تاکيد کرد که "برگرديد لبنان و مقاومت کنيد".

نماينده حزب‌الله تاکيد کرد: اطاعت از ولايت، بدون شک و شرط امتياز ويژه حزب‌الله است و فرمان ولايت اطاعت و اجراست.

صفي‌الدين با اشاره به نقش حزب‌الله در عرصه بين‌الملل تصريح کرد: حضور روسيه در عرصه سياسي امروز به خاطر مقاومت حزب‌الله لبنان است و گرنه روسيه شکست‌خورده چه حرفي در مقابل آمريکا خواهد داشت.

وي با توجه به ويژگي‌هاي شهيد مغنيه به جوانان خاطرنشان کرد: امتياز "حاج رضوان"(شهيد مغنيه) تمرکز روي يک کار و آغاز جهادي همراه با مطالعه براي نابودي رژيم صهيونيستي بود.

نماينده حزب‌الله در پايان خاطر‌نشان کرد: اميدوارم با توجه به فرمايشات "سيد حسن نصرالله"، مقام معظم رهبري و امام راحل، رژيم صهيونيستي را نابود کرده و به زودي در قدس شريف، نماز اقامه کنيم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: امام ، اطاعت ، بزرگداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
انشاءالله پيروزي ها يكي پس از ديگري در جهان اسلام و به نفع اسلام محقق خواهد شد .
آخرین اخبار