مشهد/

تحویل50 هزار واحد مسـکن مهر تا پایان سال جاری

در جلسه شورای مسکن استان مقرر شد تا پایان سال جاری بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان این طرح تحویل داده شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،ا ستاندار خراسان رضوی در جلسه شورای مسکن استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: در سه ماهه اخير، طرح مسکن مهر در این استان شاهد رشدی 30درصدي بوده است.

محمدحسين فروزانمهر ا با بیان اینکه با تقسيم كار و پرهيز از بخشي‌نگري، مي‌توانيم حركت آغاز شده را با سرعتي مضاعف ادامه داده و واحدهای تکمیل شده را در موعد مقرر به مردم تحويل دهيم، اظهار داشت: دولت اهتمامی ویژه‌ای مبني بر تحويل تمامي واحدهاي مسكن مهر در كشور تا پايان دولت دهم دارد.استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا جلسات مستمري با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با اين حوزه در سطح ملي و استاني به‌منظور تسريع در تحويل انشعابات از سوي دستگاه‌هاي خدمت‌رسان و تامين زيرساخت‌هاي موردنياز مسكن برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای رتبه استان از 28 تا 30 در بحث مسکن مهر در سطح کشور طی دو ماه گذشته به جایگاه هیجدهم ارزشمند است، ابراز داشت: با این حال هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم که باید در این مسیر تلاش بیشتری صورت گیرد.

فروزانمهر یادآور شد: واحدهای باقي‌مانده مسکن مهر و در مجموع تمامی واحدهای تعهد شده باید تا شهریورماه سال آینده تحویل ‌شود.وی با بیان اینکه به لحاظ تامین تسهیلات مسکن مهر در استان مشکلی نداریم، گفت: در همین راستا باید موارد را پیگیری کرده و به هر میزان که نیاز است تسهيلات پرداخت شود.وی متذکر شد: باید وضعیت و عملکرد تعاونی‌های کم‌کار در بخش مسکن مهر مشخص شود و در کنار آن همه دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها به تکالیف و وظایف تعیین شده، عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر استان را بیش از 72درصد عنوان کرد و گفت: این پیشرفت در مقايسه با دو ماه قبل که حدود 45درصد بود از شرایط خوبی برخوردار است.
محمدحسن واحدی افزود: در همین مدت رتبه استان در سطح کشور از جایگاه بیست و هشتم در بحث مسکن مهر به رتبه هیجدهم رسیده است. وی تصریح کرد: در بحث پیشرفت فیزیکی و ساخت‌‌و‌ساز مسکن مهر در شهرهای بالای 25هزار نفر استان رتبه19 را درسطح کشور داریم و در شهرهای زیر 25هزار نفر در جایگاه هیجدهم کشور قرار گرفته‌ایم./ب


برچسب ها: شورای ، مسکن ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.