توکلی در همایش مهندسین، پیشگامان تولید ملی:

مهندسین بسیجی باید در راستای اهداف نظام سرآمد باشند

رئیس سازمان بسیج مهندسین تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف سازمان بسیج این است که مهندسین متعهد و متخصص را جمع کند، گفت:‌ این عزیزان باید در راستای اهداف نظام در عرصه‌های مختلف سرآمد بوده و در عرصه‌های پژوهشی و علمی نوین ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، توکلی رئیس بسیج مهندسین تهران بزرگ در همایش مهندسین، پیشگامان تولید ملی که به مناسبت روز ملی مهندس مصادف با سالروز ولادت خواجه‌نصیرالدین طوسی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت:‌ از آنجا که مهندسی یک فکر نظام‌مند و طراحی عالمانه است سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی را به عنوان روز مهندس انتخاب کرده‌اند زیرا وی در همه حوزه‌های علمی،‌ دینی بصیرت داشت و بدون ورود به دنیای مادی در عرصه‌های مختلف حضور می‌یافت.  
 
وی افزود: این تفکر باید در مهندسین بسیجی جا بیافتد و هدف بسیج سازمان مهندسین نیز این است که مهندسین متعهد و متخصص را جمع کند تا در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سرآمد باشند.  
 
توکلی تصریح کرد: هدف این سازمان ارتقاء خودباوری، منزلت و جایگاه مهندسین است تا بتوانیم گام‌های خوبی در این حوزه برداریم و کشور و شهرمان را در حوزه‌های مهندسی بسازیم.  
 
مسئول بسیج تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه‌های نظام مهندسی و عرصه‌های پژوهشی و علمی نوین مانند نانوفناوری ورود پیدا کنیم و مهندسین بسیجی در همه جا بدرخشند و انشاءالله این عزیزان تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند تا از همه تنگناها عبور کنند.  
انتهای پیام/

برچسب ها: توکلی ، رئیس ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار