تحصیل علم و دانش هدیه مهر گیتی به مناطق محروم/ شما هم مشارکت کنید

سومین گردهمایی سالانه موسسه خیریه مهر گیتی با حضور جمع زیادی از خیرین و مردم نیکوکار در موسسه منظومه خرد تهران برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه، در این برنامه و در بخش گزارش عملکرد و ارایه آخرین وضعیت پروژه های مدرسه سازی در نقاط محروم کشور اعلام شد که تاکنون بیش از 67 مدرسه و فضای آموزشی در نقاط مرزی و کمتر برخوردار سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، اردبیل و گلستان احداث شده و یا در حال ساخت است.        

                                          


بر اساس این گزارش، مهر گیتی تا پایان سال 91 در قالب طرح حمایت تحصیلی، بیش از 400 دانش آموز مستعد نیازمند را زیر پوشش گرفته است. در این طرح، هر فرد خیر علاقه مند می تواند با پرداخت ماهانه 20 هزار تومان، یک کودک یا نوجوان دانش آموز نیازمند را مورد حمایت قرار دهد.

این گزارش می افزاید: موسسه در سالی که رو به پایان است بیش از 700 رایانه مستعمل و ارتقاء یافته به دانش آموزان مدارس نقاط کمتر برخوردار کشور اهدا کرده است. به علاوه، اهدای بیش از 20000 جلد کتاب آموزشی و کمک آموزشی به مدارس از جمله فعالیت های این موسسه خیریه بوده است.

در سومین گردهمایی سالانه موسسه خیریه مهر گیتی که با اجرای برنامه های متنوعی همراه بود، حاضران نیکوکار هزینه مشارکت در ساخت دو باب مدرسه در مناطق رامهرمز و مسجدسليمان استان خوزستان را به عهده گرفته و تعهد کردند.

ضمن آنكه با تعهد خيران حاضر در همايش ، حمايت از تحصيل دهها دانش آموز مستعد نيازمند ديگر نيز پذيرفته شد.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی در این گردهمایی ضمن ارائه گزارش پروژه هاي در دست اجراي موسسه مهرگيتي در سطح استان و با تقدیر از خیران موسسه مهر گیتی، آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود را برای اجرای پروژه های مدرسه سازی در دیگر نقاط محروم این استان و نیز همجوار با مرز افغانستان و مشارکت با این موسسه اعلام کرد.

يكي از برنامه هاي اين همايش ارايه گزارش برنامه فرهنگي،آموزشي "كلاس پرنده" بود كه با استقبال حضار روبه رو شد. "رضا بهرامي نژاد" مجري اين برنامه فرهنگي موسسه مهرگيتي كه در مدارس مناطق محروم برگزار ميگردد اهداف و نتايج برگزاري اين برنامه را كه به افزايش نشاط در مدرسه منتهي ميشود را براي حضار تبيين كرد.

تقدير از خيران دانشجو يكي ديگر از برنامه هاي اين همايش بود.

پایگاه اطلاع رسانی موسسه با نشانی www.mehrgiti.com در اختیار نیکوکاران علاقه مند برای دریافت اطلاعات بیشتر است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار