شهرهای کارتی دنیا +عکس

هنرمند انگلیسی "کریس گیلمور" با استفاده از چند کارت و چسب بسیاری از شهرهای معروف دنیا را بازسازی کرده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چند تکه مقوا، قیچی و چسب می تواند ایده های بسیاری را به ذهن شما وارد کند ولی شاید هیچ کدام آن ها در حد ساخت یک شهر کامل نخواهد بود.

هنرمند انگلیسی "کریس گیلمور" با استفاده از چند کارت و چسب بسیاری از شهرهای معروف دنیا را بازسازی کرده است. او هر کدام از این شهرها را با جزئیات بسیار دقیق ساخته است و کم کاری نکرده است.



کریس از سال 2009 با شعار "همه چیز با فکر درست می شود" کارخودش را با استفاده از کارت های مختلف آغاز کرده است و حال پس از 4 سال توانسته چندین شهر مهم دنیا مانند لندن و پاریس را با کارت بازسازی کند.

در حالی که بسیاری از هنرمندان دنیا چندین هفته و یا ماه را صرف ساخت طرح هایشان می کنند اما گیلمور شهر رم را تنها در دو روز بازسازی کرده است. این ماکت نزدیک به 10 متر پهنا دارد.




او می گوید با اینکه بسیاری از ماکت ها سریع ساخته می شوند اما برای ساخت آن ها نیاز است تا به نقاط مختلف دنیا سفر کرد و منظره ها را از نزدیک دید. همچنین باید دقت داشت که اجزای ماکت دقیقا همان جایی هستند که در واقعیت نیز قرار دارند.

او در انتها گفته است که قصد دارد بسیاری از آثار باستانی  و نقاط گردشگری دنیا را با کارت های مختلف بازسازی کند و سپس با تکمیل تمامی آثار نمایشگاهی را برگزار می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خيلي جالبه ممنون
آخرین اخبار