هاآرتص:

در صورت کاهش بودجه، اسرائیل 175 میلیون دلار کمک امریکا را از دست خواهد داد

روزنامه هاآرتص اسرائیل اعلام کرد در صورت کاهش بودجه امریکا به دلیل افزایش بدهی های این کشور ، اسرائیل کمک 175 میلیون دلاری امریکا را ازدست خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد،  این روزنامه در گزارش خود که در پایگاه الکترونیکی خود روز سه شنبه منتشر کرده است می افزاید اگر باراک اوباما رئیس جمهور امریکا نتواند در این زمینه با گنگره به توافق برسد ،اسرائیل 143میلیون دلار کمک های خارجی امریکا ونیز 32 میلیون دلار کمک های مستقیم نظامی این کشور را از دست خواهد داد

این روزنامه کاهش بودجه امریکا در زمینه کمک های خارجی این کشوررا به میزان 2.8% و نیز کاهش بودجه وزارت دفاع امریکا را به میزان 13% اعلام کرد که اسرائیل کمکهای مستقیم نظامی خود را از این محل دریافت می کند.

این روزنامه ادامه میدهد این دو نوع کمک امريکا به اسرائیل در راستای همکاریهای نظامی و امنیتی با اسرائیل صورت می گیرد که از دو منبع مختلف از منابع بودجه امریکا تامین می شود .

هاارتص اعلام میکند علی رغم اینکه طرح کمک به اسرائیل از حمایت گسترده ای در داخل گنگره برخوردار است ولی در طی بررسی طرحی در این زمینه از جانب نمایندگان و حامیان اسرائیل حمایت اشکاری صورت نگرفت.

برچسب ها: هاآرتص ، کمک ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار