امير پوردستان به باشگاه خبرنگاران خبر داد

دستگيري اشرار و قاچاقچيان عمده مواد مخدر توسط نيروي زميني ارتش

فرمانده نيروي زميني ارتش از دستگيري اشرار، تروريست‌ها و قاچاقچيان عمده مواد مخدر توسط نيروي زميني ارتش خبر داد و گفت: سربازان بيدار نيروي زميني با شناسايي به موقع اين اشرار و دستگيري آنان از ایجاد ناامنی در کشور جلوگيري کردند.

امير سرتيپ "احمدرضا پوردستان" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سعي غرب در تشديد تحريم‌ها عليه کشورمان تصريح کرد: دشمنان انقلاب سعي داشتند با تشديد تحريم‌ها در خيال باطل خود با اعمال فشار بر مردم بر اراده و عزم آن‌ها در پشتيباني از نظام خلل ايجاد کنند.

وي افزود: همان‌طور که مردم از اين توطئه‌ها سربلند بيرون آمدند و در صحنه‌هايي چون 22 بهمن شکست دسيسه‌هاي غرب را نشان دادند، نيروي زميني ارتش نيز توانست با ايمان و اراده نيروي انساني خود به برنامه‌ها و اهداف از پيش تعيين شده از تمامي عرصه‌هاي آموزشي، ارتقاي قابليت‌هاي رزمي، برگزاري رزمايش‌ها، گام‌هاي بزرگي بردارد.

فرمانده نيروي زميني ارتش خاطرنشان کرد: موفقيت‌هاي اين نيرو گواهي بر اين مطلب است که ايمان، اراده و عزم براي رسيدن به منويات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) بر عواملي مانند پول و اعتبار، برتري داشته و با وجود اين مؤلفه‌ها هيچ مانعي نمي‌تواند ما را در رسيدن به هدف اصلي خود يعني اعتلاي انقلاب اسلامي بازدارد.

وي در ادامه يادآور شد: در سال 91 يگان‌هاي نيروي زميني ارتش در مرزهاي غربي به‌ويژه جنوب غرب، کشفيات ارزنده‌اي از جمله سلاح داشته‌اند.

پوردستان هم‌چنين از دستگيري اشرار، تروريست‌ها و قاچاقچيان عمده مواد مخدر توسط نيروي زميني ارتش خبر داد و تصريح کرد: سربازان بيدار نيروي زميني، با شناسايي به‌موقع اين اشرار و دستگيري آنان از ایجاد ناامنی در کشور جلوگيري کردند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: سال 92 نيز به لطف خدا ارتقای توان رزم براي دفاع از مرزهاي کشور را با تمام توان، دنبال خواهيم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار