اصلانی در نشست خبري عنوان کرد

سبک زندگی اسلامی؛ محور برنامه‌های بسیج جامعه زنان در سال 92

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان، از اجرای برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در سال 92 با محوریت سبک زندگی اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "مینو اصلانی" رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی کنگره 7 هزار زن شهید برگزار شد، با بیان اینکه بیشترین آمار شهدای زن متعلق به دوران دفاع مقدس بوده، تصریح کرد:  در کنگره 7 هزار زن شهید علاوه بر این شهدا، شهدای زن کشته‌شده در ترور و شهدایی که در سال 66 در مکه توسط عمال سعودی به شهادت رسیدند نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی از پخش فیلم سینمایی "تیغ و ترنج" برگرفته از زندگی شهدای زن در یکی از شبکه‌های سیما خبر داد و افزود: در کنگره 7 هزار زن شهید از 960 مقاله ارائه شده، 120 عنوان به صورت دو جلد کتاب منتشر می‌شود. همچنین نتایج کنگره در قالب نرم‌افزار در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

اصلانی در ادامه با بیان اینکه کنگره 7 هزار زن شهيد را با شعار "معرفی سیره عملی زندگی شهدای زن" برپا می‌کنیم، اظهار داشت: در اجلاسیه این مراسم از دانشمندان، فرهیختگان، هنرمندان، شخصیت‌های مذهبی، لشکری و کشوری و خانواده‌های شهدا دعوت به‌عمل آمده و 24 دستگاه و وزارتخانه نیز آثاری را ارائه خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان یادآور شد: در پایان اجلاسیه از 10 تن از خانواده‌های شهدا و سه زن جانباز انقلاب اسلامی نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی همچنین از برپایی جشنواره فیلم کوتاه پروانه‌های ایثار به همت بسیج جامعه زنان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 105 اثر به جشنواره ارسال شده، که ان‌شاءالله مراسم اختتامیه با معرفی آثار برتر تا پایان سال برگزار خواهد شد.

اصلانی در پایان، از اجرای برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در سال 92 با محوریت سبک زندگی اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگروه‌های ارائه سبک زندگی اسلامی با الگو‌گیری از زندگی شهدا و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)هم‌اکنون درحال برگزاری است و ان‌شاءالله راهبردهای عملی آن در سال آینده ارائه و اجرائی خواهد شد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: خواهر ، اصلانی ، بسیج زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار