انتشار تصویری از نمایندگان پارلمان انگلیس که به جای گوش سپردن به سخنرانی یکی از همکاران، هر یک مشغول بازی با گوشی های هوشمند خود بوده اند، بازتاب گسترده ای در محافل خبر داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، پارلمان انگلیس از مارش گذشته استفاده نمایندگان از گوشیهای هوشمند مانند بلک بری و انواع آیفون را آزاد اعلام کرد، البته در برخی جلسات پارلمانی دیده شده، عده با خود تبلت های کامپیوتری از جمله آی پد به همراه می آورند. بالغ بر 225 نماینده انگلیسی در حدود یک سوم از جمعیت کل نمایندگان این کشور، عضو شبکه اجتماعی توییتر بوده و حتی در نشست های رسمی پارلمان نیز مشغول تماشاکردن فیلم و یا گپ و گفتمان در این شبکه هستند.

پس از انتشار تصویر یکی از نمایندگان پارلمان که مشغول بازی و یا احتمالا خواندن ایمیل هایش در گوشی هوشمند خود بوده است، موجی از اعتراضات نسبت به بی توجهی نمایندگان نسبت به وظایف قانونی شان در میان منتقدان وجود آمد.

نماینده فوق بلافاصله به دلیل رفتار گستاخانه و بر هم زدن نظم پارلمان توبیخ شد اما در هر حال رسوایی بی سابقه ای برای پارلمان انگلیس رقم زد.

معترضان به این گونه رفتارهای ناپسند از سوی نمایندگان معتقدند مردم آنان را برای حل مشکلات و چالش های متعدد کشور انتخاب کرده اند نه برای پرداختن به سرگرمی های شخصی شان./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار