مروري بر مهم‌ترين عناوين خبري دانشگاه در تير ماه 91

مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در تير ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در تيرماه ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد:

دانشجو؛ آيين نامه نقل‌‌ و‌ انتقال دانشجویان به محل دائمی سکونت‌شان اجرايي مي‌شود
رئیس دانشگاه آزاد گفت: در رابطه با بحث اسلامی شدن این دانشگاه، آیین‌نامه جدید نقل‌‌ و‌ انتقال دانشجویان به محل دائمی سکونت خود، در حال اجرا شدن است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی: دانشگاه آزاد بايد انتظارات را در حوزه فرهنگ و دین را برآورده کند
آیت‌الله صافی گلپایگانی تأکيد کرد: توقع ما از دانشگاه آزاد این است که انسان‌ساز باشد و انتظارات ما در حوزه فرهنگ و دین را برآورده کند.

دانشجویان خواستار پيگيري تخلفات "واحد آکسفورد" هستند
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای از دستگاه قضایی خواست تا هر چه سریعتر به پرونده "واحد آکسفورد" دانشگاه آزاد رسیدگی کند.

عبدالرضا سيف؛ رتبه 100 را میان برخی رشته‌هاي IT در جهان داریم
معاون فرهنگي دانشگاه تهران گفت: در برخي رشته هاي فناوري اطلاعات رتبه 100 را در ميان مقالات جهاني بدست آورده ايم كه اين رتبه ها در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني باعث افتخار كشور است.

شريف‌خاني: تکليف عطاردي تا 48 ساعت آينده مشخص مي‌شود
مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي شريف از مشخص شدن وضعيت دانشيار دانشگاه شريف، ظرف 48 ساعت آينده توسط دستگاه قضايي آمريکا خبرداد.

شريعتي: اجر مجاهدين في‌سبيل الله قابل اندازه گيري نيست
رئيس دانشگاه علامه طباطبايي، گفت: مجاهدين راه خدا اجر عظيمي دارند كه از نظر كيفي و كمي قابل اندازه گيري نيست و اردوهاي جهادي دانشجويي نيز براي سازندگي همانند همين جهاد است.

سليمي نمين: جايگاه جاسبي محبس است نه شوراي عالي انقلاب فرهنگي
سليمي نمين گفت: نبايد از اعتبار شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي معامله‌گري‌ها استفاده شود، شأن شورا ايجاب مي‌كند افرادي مثل جاسبي در آن جايگاهي نداشته باشند و جايگاه جاسبي محبس است نه شوراي عالي انقلاب فرهنگي.

رضايتي؛ راه‌اندازي وبلاگ دانشجويي "خیزش دانشجویی محاکمه جاسبی"
دبير سياسي انجمن اسلامي مستقل از راه اندازي وبلاگ دانشجويي "خيزش دانشجويي محاکمه جاسبي" به همت 4 اتحاديه بزرگ دانشجويي خبرداد.


ايزدي: آمريكايي‌ها متولي فعاليت‌هاي منافقين هستند/بردن گروهک منافقین به کشور آمریکا در راستای منافع دولت آمریکا نیست
کارشناس مسائل آمریکا گفت: کشورهای طرف قرارداد با آمریکا برای پذیرش منافقین متوجه باشند که اسکان یک گروهک تروریستی در خاک آن‌ها هرگز به صلاحشان نخواهد بود.

انتقاد دانشجويان به عملکرد هیئت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌ها
در اطلاعيه تشکيلات دفتر تحکيم وحدت آمده است: برخی مسوولان دانشگاه‌ها به وظایف قانونی خود عمل نکرده و با القاء ناامیدی، دلسردی و ارعاب، دانشجویان را از تاسیس تشکل دانشجویی منصرف مي‌کنند.

فياضي: مجلس در برابر موضوع دانشجوي پولي مي‌ايستد
عضو كميسيون آموزش مجلس با اشاره به اينكه به محض بازگشايي پارلمان در هفته آ‌ينده،‌ موضوع دانشجوي پولي را پيگيري خواهيم كرد، گفت:‌ قطعا مجلس در برابر اين مسئله خواهد ايستاد و حساسيت لازم را نشان خواهد داد.

كامران دانشجو: دانشگاه پولي پيشنهاد وزارت علوم نبود اما چون قانون است اجرا مي‌كنم
وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: اگر دانشگاه پول و بودجه نداشته باشد كه مازاد بر ظرفيت دانشجو را رايگان پذيرش كند دانشجو از كشور خارج مي شود و پول و هزينه خارج از مرزها صرف مي شود دانشگاه پولي را وزارت علوم پيشنهاد نكرد اما چون قانون است اجرا مي‌كند.

خواجه سروي به سؤالات دانشجويان پاسخ داد
معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در اولين نشست سراسري هماهنگي تشكل هاي اسلامي دانشجويي در دانشگاه شهيد بهشتي به سوالات مختلف دانشجويان پاسخ گفت و درباره مباحث مختلفي مانند مباحث رفاهي، كرسي هاي آزاد انديشي، و فضاهاي بسته در دانشگاه ها پاسخ داد.

فاطمه رهبر و لاله افتخاری عضو شورای زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند
فاطمه رهبر و لاله افتخاری به عنوان اعضای شورای فرهنگی‌اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شدند.

آيا تلاش‌ براي بازگشت "جاسبي" به دانشگاه آزاد نافرجام ماند؟
جلسه 716 شوراي عالي انقلاب فرهنگي به رياست احمدي‌نژاد بدون بررسي موضوع تعيين نماينده اين شورا در هيئت امناي دانشگاه آزاد برگزار شد.

ارائه گزارش كرسي‌هاي آزادانديشي دانشجويي در دانشگاه‌ها
جلسه 716 شوراي عالي انقلاب فرهنگي به رياست احمدي‌نژاد برگزار شد و مباحث اين جلسه پيرامون وحدت، همدلي و همراهي بين مسئولين و انتقال آن به جامعه و ارائه گزارش كرسي‌هاي آزادانديشي دانشجويي در دانشگاه‌ها مطرح شد.

تجمع دانشجويان در مقابل دفتر سازمان ملل
دانشجويان در پي قتل عام و جنايت عليه اقليت مسلمان كشور ميانمار در مقابل دفتر سازمان ملل دست به تجمع زدند و اعتراض خود را نسبت به سكوت سوال برانگيز و تبعيض‌آميز مجامع جهاني به خصوص سازمان ملل متحد، اعلام كردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، عناوین ، تیر ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار