جزئیات پیش فروش مسکن ارزان قیمت

مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور با اشاره به پیش فروش نیمی از واحدهای مسکونی شهرک مهستان درشهرستان شهریار،ازتأثیرگذاری این پروژه در کاهش قیمت مسکن دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور با اشاره به پیش فروش نیمی از واحدهای مسکونی شهرک مهستان درشهرستان شهریار،ازتأثیرگذاری این پروژه در کاهش قیمت مسکن دراین شهرستان خبرداد.
 حسین شعبانی با بیان این مطلب گفت:عملیات اجرایی و پیش فروش پروژه 3 هزار واحدی شهرک مهستان که درزمینی به مساحت 180 هزار متر مربع (18 هکتار) در شهرستان شهریار صورت گرفته درتیرماه سال جاری کلید خورد اما حال با گذشت شش ماه از فرایند اجرای این پروژه ،پیش فروش این واحدها از سوی دست اندرکاران مربوطه موفقیت آمیز ارزیابی شده است.

مدیر عامل شرکت پیگیر راه پیروز تاکید کرد :تاکنون 1600 واحد مسکونی از این پروژه پیش فروش شده است و با توجه به اینکه شرکت مزبور پروژه 1356 واحدی ثامن الائمه فردوسیه شهرستان شهریار( نخستین پروژه خود مالک و ارزانترین پروژه طرح مسکن مهر) را با موفقیت به اجرا رسانید،همین مساله سبب شد که استقبال شهروندان از پیش فروش شهرک مهستان فراتر از انتظارمان باشد.

وی درباره ویژگی های این پروژه خاطر نشان کرد: نحوه پرداخت اقساط بهای مورد نظر که درقالب 5 فاز 6 ماهه است،تخصیص وام 25 میلیون تومانی با سود مصوب بانک مسکن ،قیمت پایین تمام شده هزینه ساخت درقیاس با میانگین قیمت منطقه ،بکارگیری فن آوری های نوین و نیز سایر امکانات زیربنایی و روبنایی از جمله شاخص ترین ویژگی های این پروژه است.

به گفته شعبانی، همچنین نزدیکی به مترو، وجود کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی از جمله دیگر شاخصه های این شهرک محسوب میشود.

*پرداخت مبلغی درحدود 30 میلیون تومان به عنوان آورده

وی بااشاره به اینکه علمیات احداث این پروژه در بازه زمانی 2 ساله به پایان می رسد افزود: با توجه به افزایش قیمت مسکن و نیز مشکلات مردم درتامین نقدینگی به دنبال تسهیل شرایط پرداخت اقساط پیش فروش دراین پروژه بوده ایم و با این رویکرد، متقاضیان صرفا با پرداخت مبلغی درحدود 30 میلیون تومان به عنوان آورده اولیه، می توانند دراین پروژه ثبت نام و مابقی مبلغ رانیز باید درقالب اقساط در بازه زمانی دو یا سه ساله پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت پیگیر راه پیروز همچنین از دیگر ویژگی های این پروژه را بعد مکانی آن و نزدیکی آن به تهران دانست و گفت: با توجه به قرارگیری شهرک مسکونی مهستان درجاده شهریار- تهران که عملا در منطقه سعیدآباد بعد از تهرانسر است ،ازنظردسترسی به تهران این شهرک در موقعیت بسیارخوبی قرار دارد.

وی ادامه داد:مجموعه مدیریت و عوامل اجرایی شرکت متبوع ما به دنبال آن است تا با تلاش شبانه روزی، شعار ریاست جمهوری را مبنی بر خانه دار شدن اقشار کم درآمد را اجرایی کند که امیدواریم با تعامل دست اندرکاران ذی‌ربط به زودی این هدف محقق شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار