معاون استاندار خراسان رضوی:

سرمایه‌گذاری در تعاونی‌ها روند توسعه را شتاب می‌دهد

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: سرمایه‌گذاری در تعاونی‌ها روند توسعه را شتاب می‌دهد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون خراسان رضوی، سعید پورحسین اظهار داشت: با توجه به محدود بودن امکانات و منابع دولتی به منظور روند رو به رشد توسعه باید از ظرفیت بخش خصوصی و تعاونی‌ها در این مسیر استفاده کنیم.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: در دوران پس از پیروزی انقلاب به بخش تعاونی توجه ویژه‌ای شده و پس از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اصل 44 شاهد کاهش تصدی‌گری‌های دولت در بخش‌های مختلف هستیم.
وی اظهار داشت: تقویت تعاونی‌های دانش‌بنیان و حمایت از آنان از جمله مواردی است که می‌تواند در توسعه فرهنگ تعاون مفید باشد.
حسین‌پور با اشاره به اجرای موفق مسکن مهر در خراسان رضوی تصریح کرد: فعالیت مسکن مهر در قالب تعاونی‌های مسکن علاوه بر ایجاد اشتغال قابل توجه در استان سبب شده که از این ظرفیت عظیم در اجرای این پروژه بسیار مهم استان استفاده کنیم.
معاون استاندار خراسان رضوی در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن ادغام وزارتخانه‌ها با یکدیگر یادآورشد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این ادغام‌ها خللی در روند فعالیت آنان نداشته باشد و به خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بینجامد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.