مروري بر مهم‌ترين عناوين خبري دانشگاه در مرداد ماه 91

مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در مرداد ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در مرداد ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد:

نقره‌كار: سران اصلاحات ثابت کردند که ديگر قابل اعتماد نيستند
رئيس دانشكده معماري و شهرسازي علم و صنعت گفت: ادعاهاي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري در راستاي رسيدن به مقام است نه خدمت به مردم.

واكنش منفي به فعالیت تبليغاتي "یک کاندیدای خاص" ریاست‌جمهوری در دانشگاه
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير گفت: یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، يك سري فعالیت‌های تبليغاتي را در دانشگاه خواجه نصير آغاز کرده است.

شکل‌گيري بلوک اسلامي علت ترس استکبار از کشورهاي اسلامي است
جنبش دانشجويي به دليل اينکه تغيير حکومت در سوريه از سوي آمريکا حمايت مي‌شود و منفعتي براي جبهه استکبار و ضرري براي کشورهاي اسلامي است به حمايت از مردم سوريه مي‌پردازد.

عبدي: ديدار دانشجويان با کامران دانشجو نتايج مطلوبي نداشت
دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران، گفت: در ديداري که فعالان دانشجويي با كامران دانشجو داشتند نتايج مطلوبي حاصل نشد.

رجائي‌فر: مردم سوريه زير بار حکومت‌ تحميلي نمي‌روند
کارشناس سياسي گفت: مردم سوريه مي‌دانند با برکناري بشار اسد صهيونيست‌ها بر آنان غالب مي‌شوند و هزينه چنين تحولي را ملت سوريه بايد پرداخت کنند.

شقاقي: حمايت دانشجويان از كانديداي خاص در انتخابات رياست‌جمهوري خلاف قانون است
دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شهيد بهشتي گفت:دانشجويان با ايجاد يک جو انتخاباتي در فضاي دانشگاه ها در معرفي و شناساندن افراد اصلح با توجه به مقتضيات زمان و نيازها و شرايط کشور در آن زمان مي توانند به فعاليت هاي قانوني خود بپردازند.

راهپيمايي 3000هزار نفر از دانشجويان طرح ولايت در اعتراض از کشتار مردم ميانمار
امروز 3000 هزار نفر از دانشجويان طرح ولايت در اعتراض به کشتار مردم بيگناه مردم ميانمار، دست به راهپيمايي زدند و خواستار پايان اين نسل کشي شدند .

انصراف اعضای هیئت‌ علمی دعوت‌ شده به کنفرانس ایران‌شناسی در تركيه
در پی افشای ماهیت صهیونیستی کنفرانس دوسالانه ایران‌شناسی که در روزهای آینده در ترکیه برگزار می‌شود، اعضای هیئت علمی دعوت‌ شده به این کنفرانس، ضمن اعلام انزجار از سوء استفاده صهیونیست‌ها از برگزاری این کنفرانس علمی با اعلام انصراف، از حضور در این کنفرانس صهیونیستی خودداری کردند.

حسين وکيلي: حرکت موازي افزايش جمعيت و توسعه امکانات اقتصادي
استاد دانشگاه شهيد بهشتي گفت: براساس بيانات رهبر معظم انقلاب بايد به موازات افزايش جمعيت، امکانات اقتصادي مناسب ايجاد شود که به معناي گسترش فرصت‌هاي شغلي و توسعه امکانات بهداشتي، آموزشي و رفاهي براي جلب جمعيت روبه رشد است.

مصطفي روحي: ارز دانشجويي بايد هدفمند شود
دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل قم گفت:براي جلوگيري از لطمه به اقتصاد كشور بايد با اعمال محدوديت در هدفمندكردن ارز به دانشجويان اقدام كرد.

احمدي‌نژاد: تمام برنامه‌هاي دولت براي اقامه عدالت است/ در آرزوي ياران 84 خود هستم
رييس جمهور با تاکيد بر اينکه دولت به هيچ وجه پيگيري عدالت را رها نکرده، گفت: پايبندي امروز دولت به عدالت علي‌رغم همه بداخلاقي‌ها، اگر 50 برابر سال 84 نباشد، کمتر از آن نيست.

مخالفت صريح وزير با طرح حذف جنسيتي/ پيگيري آني مطالبات دانشجويان
اعضاي دفتر تحكيم وحدت در ديدار شب گذشته خود با وزير بهداشت مطالبات و مشكلات خود را در ميان گذاشتند.

عطايي‌فر: طرح جنسيتي رشته‌هاي دانشگاهي ضربه به پيشرفت علم است
دبير انجمن اسلامي دانشگاه شهيد چمران گفت: در صورت اجرا شدن طرح جنسيتي رشته‌هاي دانشگاهي به پيشرفت علم در كشور ضربات جبران ناپذيري وارد مي‌كند.

حاجيان: مشکلات حقوقي دانشكده پيامبر اعظم(ص) به مديريت جاسبي برمي‌گردد
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركز با بيان اينکه مشکلات حقوقي دانشکده پيامبر اعظم(ص) به دوران رياست جاسبي برمي‌گردد، گفت: مسئولان دانشگاه آزاد تاكنون 20 جلسه حقوقي براي حل اين مشكل برگزار كرده‌اند تا بتوانند اين مشكل را حل كنند.

زاهدي: تعلق نگرفتن ارز دانشجويي به دانشجويان محصل در دانشگاه‌هاي درجه دو خارج از کشور
رئيس کميسيون آموزش مجلس گفت: ارز دانشجويي به آن دسته از دانشجوياني که براي گذراندن دوره‌هاي تخصصي به دانشگاه‌هايي که مورد تاييد وزارت علوم و بهداشت نيستند مراجعه مي‌کنند تعلق نمي‌گيرد.

پهلوان: تحقق دانشگاه اسلامی مهمترين آرمان دانشجويي
محمد پهلوان كاشي دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان نماينده اتحاديه در مراسم افطاري رهبر با نخبگان و تشكل‌هاي دانشجويي به بيان مطالبات دانشجويي پرداخت.

اخوان فرد: نامگذاري دانشکده علوم انساني واحد تهران شمال به نام "شهيد تهراني مقدم"
رئيس دانشگاه آزاد تهران شمال گفت: اکنون بايد توجه بيشتري در عرصه علمي داشته باشيم چراکه غرب همانند قرون وسطي سعي دارد با تهديد و ترور مانع پيشرفت جمهوري اسلامي ايران شود.

صلاحي: تحقق دانشگاه اسلامي يك سكوي پيشرفت بزرگ براي نظام است
رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور گفت: با تبديل تهديدها در دانشگاه‌ به فرصت‌ و بهره‌گيري از جنگ نرم در مقابل دشمن، مي‌توانيم تمام اهداف غرب را نقش برآب و تحقق دانشگاه اسلامي را به عنوان يك پيشرفت بزرگ براي نظام قلمداد کنيم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: دانشگاه ، مرداد ، عناوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار