مدیرعامل شركت فولادخوزستان گفت: این شركت به عنوان بزرگترین عرضه كننده شمش فولادی كشور موفق شد ظرف مدت 9 ماه از سال جهاد اقتصادی با تولید بیشتر از 5/2 میلیون تن شمش فولاد، معادل كل تولید سال 88 خود ، به ركوردی جدید دست یابد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ شریفی مدیر عامل شركت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب گفت: كاركنان این شركت با همت و تلاش خود در سال جاری توانستند ضمن افزایش بهره وری، ظرفیت اسمی كارخانه را پشت سر گذاشته و به ركورد جدیدی در تولید دست یابند.

وی افزود:شركت فولاد خوزستان از ابتدای امسال تاپایان آذرماه افزون بر 2 میلیون و 531هزار تن شمش فولاد تولید و عرضه كرد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل 2/17 درصد رشد را نشان می دهد.

بنا به اظهار مدیرعامل شركت فولاد خوزستان در همین مدت تولید محصولات میانی شامل دو میلیون و 628 هزار تن آهن اسفنجی و 3 میلیون و 555 هزار تن گندله در شركت فولاد خوزستان بوده است.

شریفی با پیش بینی عبور از مرز تولید 3 میلیون و 300 هزار تن تا پایان سال جاری تأكید كرد كاركنان شركت فولاد خوزستان مصمم اند برنامه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو برای رساندن ظرفیت تولید این كارخانه به 5 میلیون تن در كوتاهترین زمان ممكن تحقق یابد.

وی یادآورشد: شركت فولاد خوزستان، علاوه بر موفقیت های چشم گیر در تولید و سودآوری سهم بسزایی در تكمیل برنامه ایمیدرو در عرصه بومی سازی صنعت فولاد به خود اختصاص داده است.

شریفی با اشاره به اختراع نخستین ترانسفورماتور كوره پاتیلی به دست متخصصین بسیجی این شركت اظهار داشت: ساخت این تجهیز مهم در بخش آلیاژسازی كه به تازگی با حضور ریاست سازمان ایمیدرو، روحانیت معظم استان، نمایندگان و مقامات استان خوزستان پرده برداری شد بیانگر توان بالای صنعتگران فولاد خوزستان در احاطه بر ابعاد پیچیده فن آوری است.

مدیرعامل شركت فولادخوزستان اظهار امیدواری كرد: با استمرار این موفقیت بزودی جشن خودكفایی و خوداتكایی صنعت فولاد در كشور برپا گردد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.