تعلیق آژانس‌های مختلف گردشگری / تکذیب قیمت بالای تورهای تهران گردی

رئیس سازمان میراث فرهنگی استان تهران گفت: تورهای تهران‌گردی ویژه نوروز با قیمت مناسب برگزار می شود.

 "محمدحسین فراهانی‌" رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: خبرهایی که در رابطه با قیمت بالای تور های تهران‌گردی ویژه نوروز تهران مطرح شده صحت ندارد و تکذیب می کنم.



وی افزود: هفت تور تهران‌گردی در نظر گرفتیم که بالاترین آن 42 هزار تومان بوده شامل بازدید از سه برج: میلاد، آزادی و برج طغر‌ل است و سایر تورها نیز با قیمت 25 تومان برای مردم برگزار می شود.
"فراهانی‌" تصریح کرد: تورهای تهران‌گردی به منظور توسعه گردشگری برای مردم در نظر گرفته شده و شامل بازدید از موزه زمان، کاخ سعد آباد، امامزاده صالح(ع)، موزه سینما، شرکت سینمایی غزالی، موزه اتومبیل، موزه حیات‌وحش دارآباد، کاخ نیاوران، کاخ گلستان، موزه ارتباطات، آبگینه و سفالینه و موزه فرش است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی استان تهران بیان کرد: 10 آژانس گردشگری در تهران با نظارت سازمان میراث فرهنگی این تورها را برگزار می کند و مردم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت WWW.Tehrangardi.ir مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: شماره تلفن 88011027 برای مشاوره و راهنمایی در زمینه گردشگری آماده پاسخگویی به هموطنان است.
"فراهانی‌" از تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تخلفات آژانس خبر داد و افزود: کمیته‌ای برای بررسی تخلفات آژانس‌های گردشگری در ایام نوروز تشکیل دادیم و به طور مرتب بازرسان به آژانس‌ها می‌روند و به تخلفات رسيدگي خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلف مجوز آن آژانس لغو و به حالت تعلیق در می‌آید./ص
برچسب ها: تور ، تهران ، گردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار