تمرين چهارشنبه 16 اسفند تيم فوتبال استقلال؛

استقبال گرم هواداران از آبی ها /تذکرات قلعه نوعی به مجیدی /همدانی به بازیکنان کم کار اخطار داد

تمرین امروز 16 اسفند آبی پوشان پایتخت در ساعت 15:30 دقیقه با استقبال گرم هواداران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به برپایی نمایشگاه بهاره در نزدیکی محل تمرین تیم فوتبال استقلال دوباره تمرین آبی ها با دقایقی تأخیر آغاز شد چرا که بازیکنان این تیم در ترافیک بودند و نتوانستند به موقع در تمرین حاضر شوند اما به محض ورود بازیکنان، استقبال گرم هواداران که حدود 50 تن بودند موجب خوشحالی بازیکنان شد.

گفتنی است: در محل تمرین آبی پوشان و در آکادمی مرحوم ناصر حجازی بر روی سکوهای تماشاگران مقدار زیادی آب جمع شده بود که از نکات حاشیه ای تمرین امروز به شمار می رفت.

شایان ذکر است: امیر حاج قاسم مربی بدنساز باشگاه استقلال پیش از تمرین موانع را برای تسریع در تمرین بازیکنان پیش از ورود آنها بر روی زمین چمن و بازیکنانی هم که زودتر به محل تمرین آمدند به گروه های سه نفره تقسیم شدند و مشغول به پاسکاری بودند.

پیش از آغاز تمرین صالح و همدانی مربیان استقلال در خصوص تمرینات بازیکنان با یکدیگر به صحبت پرداختند و با صحبت های امیر قلعه نوعی ، حاج قاسم مربی بدنسازی این تیم بازیکنان را به نرم دویدن و انجام حرکات کششی فرا خواند و دروازه بان های این تیم نیز زیر نظر بابازاده و به صورت جداگانه به تمرین پرداختند که پس از آن بازیکنان استقلال به بازی آقا وسط ادامه دادند.

به دستور امیر قلعه نوعی سرمربی آبی پوشان، بازیکنان به تمرینات فرار از آفساید گیری و چهار چوب شناسی کار خود را دنبال کردند که در این میان ژنرال توضیحاتی را به مجیدی در خصوص نحوه فرار از تله آفساید داد.

گفتنی است، در اواسط تمرین گوش زدهای ستار همدانی مربی آبی ها به بازیکنان پر اشتباه از دیگر نکات جالب توجه در تمرین بود.

پسر رحمتي در تمرين امروز حضور داشت.

تمرين امروز آبي پوشان ساعت 16:30 به پايان رسيد./مح
برچسب ها: صالح ، همدانی ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.