قلعه نوعی با جریمه نیز به کنفرانس خبری نمی‌ رود / تمام مصدو‌مان استقلال به تراکتور‌ می رسند

اعضای تیم استقلال، برای بازی با استقلال آماده می شوند و این بازی برای اعضای این تیم اهمیت و حساسیت ویژه دارد اما تراکتو‌ری ها برای استقلا‌لی ها کری خواني کردند، آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اعضای تیم استقلال برای بازی با تراکتور حساسیت خاصی دارند و اعلام داشتند که به حضوری قدرتمند در این بازی می اندیشند که این دیدار را با سه امتیاز به اتمام برسانند اما این در حالی است که شرایط برای این تیم با دیگر بازی ها متفاوت است و استقلالی ها نمی توانند از پیش از بازی به این امیدوار باشند که شرایط برای انها ایده آل وبدون مشکل پیش برود زیرا این بازی برای آبی ها حساس است و تراکتور سازی حریفی است که در جدول رده بندی نیز به استقلال نزدیک است و آنها برای سه امتیاز وارد تهران و استادیوم آزادی می شوند.

اما در این میان کری خوانی اعضای تیم تراکتور با استقلالی ها آغاز شده است و آنها اعلام کردند که استقلالی ها نمی توانند، در بازی با تراکتور سازی برای این تیم ایجاد وحشت و ترس کنند زیرا اعضای این تیم همواره با حضور هوادران خود در استادیوم تبریز ترس ودلهره را ترد حریفان خود در لیگ و آسیا ایجاد می کنند و به همین دلیل برای اعضای این تیم ترس و وحشتی وجود نداردو آنها به راحتی هر چه تمام تر مقابل استقلال به میدان می روند .

از طرفی دیگر انا اعلام کردند‌که استا‌دیوم آزادی با حضور هوا‌دران تیم استقلال و حتی نهایت تمام طرفداران این تیم نمی‌ شود و آبی ها نباید خود را با تراکتو‌ری ها قیاس کنند زیرا شرایط برای اعضای تیم ترکتو‌ری و حضور تماشاگران این تیم با استقلال کاملا متفاوت است .

تراکتو‌ری ها مدعی شدند که استقلال حریفی است که آنها حتی در خانه این تیم می توانند با شرایطی ایده آل با آن روبرو شده و وضعیت را به نفع خود پیش می برند زیرا برای سه امتیاز خارج از خانه آماده هستند و این موضوع عاملی است که آنها با شرایط خاص برای بازی کردن آماده شوند زیرا این بازی برای هر‌ دو تیم نشان از یک فینال بزرگ دارد و این موضوع عاملی است که اعضای دو تیم با حساسیت ویژه ای برای این بازی آماده شوند ، اعلام شده است که استقلال بد‌لیل میزبانی با امتیاز بیشتری روبرو شده است.

* قلعه نوعی با جریمه نیز به کنفرانس نمی‌ رود

اعضای تیم استقلال ، با شرایط خاص قصد دارند بازی باقی مانده را به اتمام برسانند و به مقام قهرمانی دست پیدا کنند زیرا بازی های لیگ برای این تیم اهمیت و ارزش خاصی دارد و این در حالی است که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت است .

زیرا امیر قلعه نوعی پس از این با حواشی روبرو شد که تصمیم گرفت در جلسات خبری حضور نداشته باشد و دستیارش را برای حضور در کنفرانس خبری راهی سالن کند ، اما این اتفاق قرار بود بصور‌ت موقت انجام شود اما این اتفاق موقت دائمی شد زیرا سرمربی استقلال اعلام کرده است که قصد ندارد تا پایان فصل در جلسات حاضر شود حتی اگر این اقدام وی با جریمه سنگین همراه باشد نیز وی ترجیح می دهد جریمه را پرداخت کند اما در این مورد با اوضاعی خاص روبرو شود و در مراسم و جلسات حضور پیدا نکنند.

وی در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ کرده است و حتی مدعی است که نمی تواند خود را راضی کند که در کنفرانس خبری شرکت کند به همین دلیل تا اطلاع ثانوی و یا شاید تا پایان فصل در جلسات خبری غایب باشد و در مقابل، مجید صالح در این مراسم حاضر شده و پاسخگوی سوالات باشد ، حتی اگر جر‌ایمی برای عدم حضورش در نظر گرفته شود.

* تمام مصدو‌مان استقلال به تراکتور‌ می رسند

اعضای تیم استقلال برای بازی با تراکتور سازی آماده می شوند و این در حالی است که بازی فوق برای این تیم حکم سه امتیاز را دارد اما این درحالی است که امیر قلعه نوعی به تمام نفر‌اتش برای این بازی حساس نیاز دارد و امیدو‌اربه حضور تمامی نفرات است که در بازی با صبا غیبت داشتند و قرار است که بازی تراکتور سازی این تیم را همراهی کنند، این بازی قرار است با شرایط خاصی انجام شود و تمامی نفرات تیم استقلال در این دیدار امیر‌ قلعه نوعی را همراهی می کنند زیرا اعلام شده است جواد نکونام ، فرزاد خالقی به همراه سیاوش اکبر پور در بازی با صبا‌ی قم غایب بودند و نتوانستند این تیم را همراهی کنند که بازی با تراکتور سازی استقلال را یاری می رسانند .
عنوان شده است، که در این بازی قرار نبود چند مصدوم این تیم استقلال را یاری برسانند، اما امیر‌قلعه نوعی اصرار فراوان داشت که در این بازی تمامی اعضای تیم استقلال را یاری برسانند و قرار است این اتفاق رخ دهد زیرا مصدومان این تیم نیز به بازی رسیدند، ایمان موسوی که دچار مصدو‌میت از ناحیه پا بود و توانست خود را آماده بازی کند، از طرفی حنیف‌ عمران زاده با سرماخوردگی روبرو شده است و این اتفاق در مورد آرش برهانی نیز صادق است زیرا این مهاجم نیز با سرما خوردگی روبرو شد و به این دلیل صحبت از غیبت وی در بازی با تراکتور سازی مطرح بود . اما این اتفاق رخ نمی‌ دهد و برهانی نیز می تواند استقلا‌لی ها را یاری رسانده و در خط حمله استقلال به میدان برود میثم با‌ئو هافبک تیم استقلال باشر‌ایط خاص روبرو شده است ، این هافبک در شرایط خاصی قرار گرفته است که حضورش در ترکیب استقلال با اوضاع خاصی روبرو شده است . زیرا امیر قلعه نوعی مدتهاست که از وی ترکیب استقلال استفاده نمی‌ کند و این موضوع برای این بازیکن مشکل ساز شده است .

این بازیکن در شرایط خاص توانست در بازی با صبا در ترکیب آبی ها به میدان برود اما این اتفاق با شرایط نتوانست با اوضاعی خاص و ایده آل در ترکیب تیم استقلال قرار نگرفته است و این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که استقلال با شرایط خاص روبرو شده است و میثم با‌ئو نتوانست با اوضاع ایده آل روبرو شده و توجه و نظر مربیان استقلال را جلب کند .

گفتنی است : این بازیکن با اوضاعی خاص روبرو شده است که شرایط این بازیکن با اوضاع خاص روبرو شده است که شرایط ایده آل برای حضور در ترکیب این تیم ندارد و این موضوع عاملی است که حتی رسانه ها از من یا امیر قلعه نوعی به نشان اعتراض به این بازیکن بحث ها‌یی را مطرح کرد و عنوان کردند و حتی اعلام شده است که این جریان ، در حالی رخ می دهد که میثم با‌ئو با شرایط ایده آل روبر‌ونیست و این بازیکن نیز اعلام کرده است که قصد ندارد در این خصوص بحثی را مطرح کند زیرا سکوت در این مورد بهترین موضوعی است که قابل توجه است و این موضوع باعث می شود که این بازیکن حتی از سوی مسئولین تیم استقلال نیز با اخطار روبرو شود و در این خصوص بحث خاصی را عنوان و مطرح نکند. توجه است و این موضوع باعث می شود که این بازیکن حتی از سوی مسئولین تیم استقلال نیز با اخطار روبرو شود و در این خصوص بحث خاصی را عنوان و مطرح نکند.

شایان ذکر است این بازیکن قرار نیست در بازی های این بازیکن در دو بازی قبلی توانسته است دو گل برای استقلال به ثمر برساند و آمار قابل توجهی ارائه کرده است به همین دلیل احتمال حضوری در ترکیب ثابت مقابل تراکتور‌سازی بسیار زیاد است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار