ساري/

دومین جشنواره تجلیل از فعالان اطلاع‌رسانی در محمودآباد برگزار می‌شود

سخنگوی فرمانداری محمودآباد از برگزاری دومین جشنواره تجلیل از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی خبر داد و گفت: این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد محتاطی صبح امروز در نشست  مدیران روابط عمومی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شکوفایی هنر و فن روابط عمومی را بسترساز توسعه پایدار دانست و اظهار داشت: این مهم مستلزم تخصص محوری و دور اندیشی مبتنی بر برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به نقش واسطه‌ای روابط عمومی از آن به عنوان سفیر صلح و دوستی نام برد و گفت: روابط عمومی باید دوستی با همه و دشمنی با هیچ‌کس را مدنظر قرار دهد.

محتاطی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: یکی از حساس‌ترین پست‌های اداری، روابط عمومی است که این حساسیت نیز برگرفته از مردمی بودن آن است و امیدوارم مسئولان روابط عمومی ضمن هوشیاری، از هرگونه اقدام و اظهار نظر حاشیه‌ساز فاصله بگیرند.

دبیر شورای روابط عمومی شهرستان محمودآباد همچنین از برگزاری دومین جشنواره تجلیل از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و برگزاری اردوی تفریحی و برگزاری دوره آموزشی مستندسازی در روابط عمومی در شش ماه نخست سال 92 در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: برنامه‌های جامع و متنوع آموزشی و رفاهی در حوزه روابط عمومی برای مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم مورد توجه  قرار گیرد./ج1

برچسب ها: ساری ، جشنواره ، هوشیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.