شرایط معافیت از آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اعلام شد

معاون ارتباطات و فن آوری اطلاعات سازمان دارا‌لقرآن کریم از شرایط معافیت از آزمون ها در هشتمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد.

بحرالعلوم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: آزمون های هشتمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در چهار مرحله ملی سال 92 برگزار خواهد شد و براين اساس، دارندگان مدارک کارشناسی ارشد الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث و سطح سه حوزه رشته علوم قرآنی و تفسیر از آزمون مرحله اول معاف هستند.
وي در ادامه تصریح کرد؛ دارندگان رتبه های اول تا سوم مسابقات کشوری و بین ا‌لمللی جهت دریافت مدرک درجات 1و2و3 و همچنین دارندگان مدرک حفظ مربوط به اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر جهت دریافت مدرک درجه 3 از آزمون مرحله دوم معاف هستند.
بحرالعلوم در ادامه اظهار داشت ؛ همچنین قبول شد‌گان در هر یک از مراحل آزمون دوره گذشته سال 91، به شرط عدم درخواست ارتقای درجه ، از شرکت مجدد در آن مرحله و مراحل پیش از آن معاف هستند .
وی در ادامه عنوان داشت؛ کلیه افراد مشمول طرح معافیت از آزمون های طرح نیز همانند سایر متقاضیان باید از طریق سایت تلاوت ثبت نام کرده اطلاعات خود را وارد کنند.
بحرا‌لعلوم خاطر نشان کرد؛ هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 15 اسفند در سایت تلاوت سازمان دارا‌قرآن کریم آغاز شده و تا پایان فروردین 92 ادامه خواهد داشت .
گفتني است با پایان یافتن ثبت نام در این طرح ، مرحله اول آزمون‌ها 20 اردیبهشت 92 برگزار خواهد شد./جم

برچسب ها: بحرالعلوم ، حفاظ ، مدرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار