شهرکرد/

تمدید زمان ارسال اثر به جشنواره تجسمی آب

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از تمدید زمان ارسال اثر به جشنواره هنرهای تجمسی آب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

بهمن اکبریان افزود: با توجه به استقبال هنرمندان سراسر کشور از جشنواره تجسمی آب، زمان ارسال اثر به این جشنواره تا نیمه فروردین ماه سال 92 تمدید شد.

وی اظهار داشت: نخستین جشنواره هنرهای تجمسی آب در گرایش خوشنویسی، عکاسی و گرافیک سال آینده در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

اکبریان یادآور شد: تاکنون بیش از 150 اثر از هنرمندان رشته های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان رشته خوشنویسی می توانند موضوع خود را در گرایش نسخ، نستعلیق و شکسته در ابعاد 50 در 70 و 70 در 100 به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: هر هنرمند می تواند حداکثر سه اثر در این بخش ارائه کند.

اکبریان افزود: هنرمندان در بخش گرافیک و عکس نیز می تواند سه اثر را به صورت سی دی، با فرمت jpg و تصویر با dpi300 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: امتیاز بومی بودن تصاویر برای هنرمندانی که در آثار خود مولفه های بومی استان چهارمحال و بختیاری استفاده کنند، لحاظ خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اصل آثار ارائه شده به این جشنواره باید دارای امضاء صاحب اثر باشد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به تقاطع فارابی و کاشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مجتمع فرهنگی هنری غدیر، نگارخانه شهید شهرانی ارسال کنند/ع.

برچسب ها: ارسال ، اثر ، جشنواره ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.