سنندج/

راه‌اندازی دفاتر شهرستانی صندوق بیمه روستائیان در کردستان

معاون دفتر امور روستایی استانداری کردستان خواستار راه‌اندازی دفاتر شهرستانی صندوق بیمه ورستائیان و عشایر به منظور توسعه و تقویت بیمه‌های اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، اقبال گفت: به‌کارگیری امکانات و نیرو در دفتر مرکزی صندوق بیمه‌های روستائیان و عشایر در کردستان حرکت خوبی در راستای توسعه این مهم است اما باید با راه‌اندازی دفاتر شهرستانی صندوق بیمه روستائیان زمینه را برای تسریع در امر خدمات‌رسانی و آگاه‌سازی روستائیان فراهم کرد.
معاون دفتر امور روستایی استانداری کردستان با تاکید بر تعیین وضعیت کاری کارگزاران صندوق بیمه عشایر و روستائیان افزود: با توجه به اینکه تعدادی از این کارگزاران دهیاران روستاها هستند باید نسبت به تعیین وضعیت آنها تمهیدات لازم صورت پذیرد.
روستائیان با مراجعه به سایت صندوق www.roostaa.ir به سامانه متمرکز الکترونیکی حق بیمه وارد و پس از استفاده از نام کاربری و کلمه عبور که نمایندگی آن را در اختیار روستائیان و عشایر قرار می‌دهند، از امکانات سامانه استفاده می‌کنند.
این سامانه دسترسی آسان را برای اطلاع از آخرین وضعیت بیمه‌شدگان روستایی و عشایری فراهم می‌کند و سامانه پیامکی 300027 نیز در اختیار بیمه‌شدگان است تا با ارسال شماره ملی، سوابق بیمه خود را دریافت کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.