قم/

انتخاب مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

با تصمیم شورای سیاست‌گزاری حوزه‌های علمیه خواهران و تایید شورای عالی حوزه‌های علمیه حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی به مدت دو سال دیگر به عنوان مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تعیین شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام علی مولایی مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: شورای سیاست‌گزاری حوزه‌های علمیه خواهران تصمیم گرفت حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی را به عنوان مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تعیین کند.
وی افزود: با توجه به اساسنامه شورای سیاست‌گزاری حوزه‌های علمیه خواهران، پس از تصمیم شورای سیاست‌گزاری، لازم است این تصمیم به تایید شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز برسد که شورای عالی حوزه‌های علمیه بنابه مصوبه‌ای که به امضای آیت‌الله رضا استادی دبیر این شورا رسید، طی حکمی مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی بر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را تایید کرد.
پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی دو سال مدیریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور را بر عهده داشت و قبل از آن در زمان مدیریت آیت‌الله شرعی بنیانگذار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان جانشین آیت‌الله شرعی مشغول به فعالیت بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.