مازندران /

نساجی یک پله سقوط کرد

از سری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، نساجی مازندران در بوشهر با یک گل از شاهین این شهر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، در رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان شامگاه دوشنبه نساجی مازندران با شاهین بوشهر دیدار کرد.

نساجی مازندران با کاروان 20 نفره به دیدار با نماینده بوشهر سفر کرده چرا که از این 20 نفر، 13 بازیکن تیم را همراهی کرده و تنها دو بازیکن را برای تعویض سرمربی جوان این تیم می‌توانست انجام دهد.

بر همین اساس نساجی نیمه اول را خوبی را آغاز نکرد چرا که این شاهین بود که توانست با خلق چند موقعیت حساس بر روی دروازه نساجی به گل دست یابد اما بخت با تیم نساجی یار بود چرا که بی‌دقتی مهاجمان بوشهر چند ضربه صددرصد گل را به بیرون زدند.

در این بازی تیم نساجی چند بازیکن اصلی خود را به ‌علت دو کارته و مصدومیت و تعدادی هم به‌ دلیل پرداخت نشدن مبلغ قرارداد در اختیار نداشت که این خود سئوال بزرگی می‌تواند از مسئولان این تیم باشد.

در نیمه دوم این دیدار از یک غفلت، در دقیقه 49 بازی بوشهری‌ها توانستند از موقعیت استفاده کرده و سلیمانی بازیکن جوان این تیم گل برتری را برای شاهینی‌ها زد تا این تیم کمی امیدوار به بازی شود البته شاهین بوشهر هم شرایطی همچون نساجی داشته چرا که این تیم هم همانند همتای لیگ یکی خود بدهی زیادی را دارد.

نساجی با این باخت و 23 بازی و کسب 28 امتیاز به رده 8 جدول رده‌بندی

سقوط کرد اما شاهین بوشهر با این برد و همین تعداد بازی و کسب 23امتیازرده 12 جدول را از آن خود کرده تا گزینه اصلی برای سقوط به لیگ 2 باشد./ع

برچسب ها: نساجی ، فوتبال ، دسته یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.