شوشتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

فعاليت‌هاي ميداني دانشجويان را سمت حوزه فکري هدايت کرديم

"جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس" گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در سال گذشته حول مناظرات علمی و کارشناسی بوده و در يک تعريف کلي فعالیت‌های میدانی را به سمت کارهای فکری برده و هدفمند برده‌ايم.

 "حسن شوشتری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ درباره عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه تربيت مدرس در سال 91 اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج در سال گذشته حول مناظرات علمی و کارشناسی بوده و دانشگاه جهش خوبي به سمت آزاد اندیشی داشته است در يک تعريف کلي ما فعالیت‌های میدانی را به سمت کارهای فکری برده و هدفمند کردیم.
 
وی با بيان اينکه مناظره‌های تخصصی بین دانشجويان و اساتيد مطرح برگزار کرديم،‌ گفت: مناظره سروش و علامه مصباح، پیرامون نقد کتاب "صراط‌های مستقیم" و مناظره "موانع نظری حکومت دینی" بين زیبا کلام" و ذوالنور برگزار کرديم که نتايج خوبي را در بر داشت.

جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس اظهارداشت: تمام برنامه‌های دانشگاه و بسیج دانشجویی به صورت مستمر و جدی برگزار شد که این نشان از همدلي و همکاری دانشجویان و مدیریت و مسئولان دانشگاه با بسیج دانشجویان دارد.
 
شوشتری در تعريف اردوهای راهیان نور و جهادی بسيج گفت: بازدید خواهران از "تپه نورالشهدا" نمونه‌اي از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس است.

وي با بيان اينکه سفرهای آموزشی و جهادی را نيز در برنامه‌هاي بسيج داشته‌ايم خاطرنشان کرد: در راستاي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبری در رابطه با "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ايراني" اردوی جهادی را با طرح ساخت مدرسه در استان "سیستان و بلوچستان" اجرا کرديم که با استقبال بی‌نظیر دانشجویان مواجه شد.    
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، دانشگاه ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار