مازندران /

افزایش 15 درصدی مسافران نوروزی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 15 درصدی مسافران نوروزی در مازندران خبر داد.

سردار مسکنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از اجرای طرح ویژه نوروزی از 25 اسفند ماه امسال و چهارشنبه آخر سال در مازندران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت اجتماعی وظیفه پلیس است، گفت : نیروی انتظامی با خط قرمزها برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران از توقیف خودروهای متخلف در ایام نوروز به ویژه مراسم چهارشنبه سوری تا 17 فروردین سال آینده خبر داد و افزود : بستن خیابان‌ها، میادین و ایجاد مزاحمت برای مردم خط قرمزهای پلیس است.

سردار مسکنی با اشاره به کشف 450 هزار عدد انواع مواد محترقه امسال در استان تصریح کرد : این آمار تا پایان امسال افزایش می‌یابد.

وی از افزایش 15 درصدی مسافران نوروزی در مازندران خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت اقتصادی با افزایش سفرهای داخلی مواجه هستیم و پیش بینی می‌شود، جمعیت امسال مسافران به مازندران 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه 12 تا 13 هزار نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز به صورت آماده باش قرار دارند و امنیت را برای مسافران ایجاد می‌کنند، افزود : 130 ایستگاه پلیس در ایام نوروز در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

سردار مسکنی تصریح کرد : 150 تیم پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان و 50 تیم پلیس غیرمحسوس در این ایام به کارگیری می‌شوند.

وی از ایجاد گشت هوایی در صورت مساعد بودن هوا خبر داد و گفت : گشت‌های ویژه پلیس آگاهی مبارزه با مواد مخدر و امنیت اخلاقی در نوروز اجرا می‌شود.

مسکنی افزود : "نوروز پرنشاط با رعایت قانون و احترام به دیگران" شعار نوروزی نیروی انتظامی در سال 92 است./س

برچسب ها: افزایش ، مسافران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.