بادامچيان در همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري عنوان کرد

ضرورت ورود منسجم و برنامه‌ريزي شده اصولگرايان در انتخابات شوراي شهر

رئيس ستاد انتخابات شوراي شهر جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: انتظار مي‌رود که اصولگرايان براي ورود به انتخابات شوراهاي شهر به صورت مسنجم و برنامه ريزي شده عمل کرده و از سيستم چهره به چهره استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "اسدالله بادامچيان" رئيس ستاد انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري در همايش جبهه پيروان با عنوان نگاه به آينده که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اين که تمامي مسئولين جبهه پيروان خط امام و رهبري در سراسر کشور بايد در انتخابات شوراهاي شهر به صورت منسجم وارد عمل شوند، گفت: از تعطيلات عيد نوروز بايد در سراسر کشور به بهترين وجه استفاده کرد و براي ورود به انتخابات شوراي شهر به صورت جدي وارد عمل شد.

وي افزود: با توجه به اين که اصلاح‌طلبان و جريان انحرافي براي ورود به انتخابات شوراي شهر مشغول هستند و پول و قدرت زيادي دارند انتظار مي‌رود که اصولگرايان نيز به صورت مسنجم و برنامه ريزي شده در انتخابات شوراي شهر عمل کرده و از سيستم چهره به چهره استفاده کنند.

رئيس ستاد انتخاباتي جبهه پيروان براي انتخابات شوراي شهر اظهار داشت: در حوزه انتخابيه تهران که از اهميت و جايگاه بالايي در انتخابات شوراي شهر برخوردار است تمامي اسامي از تشکل‌هاي زيرمجموعه جبهه پيروان در اختيار اعضاي جبهه قرار داده شده است و به حمد خدا ما توانسته‌ايم به نتايج خوبي در حوزه انتخابيه تهران براي رسيدن به يک فهرست واحد برسيم.

بادامچيان اظهار داشت: با توجه به بيداري اسلامي که در منطقه رخ داده است و دهه چهارم انقلاب انتظار مي‌رود اصولگرايان در اين دوره با يک گفتمان اصيل پيروز انتخابات شوراي شهر باشند.

بادامچيان اظهار داشت: شاهد بوديد که در دوره دوم شوراهاي شهر که در اختيار اصولگرايان قرار گرفت خدمات بسياري انجام شد.

وي تصريح کرد: در دوره سوم شوراي شهر نيز که از اصلاح طلبان و اصولگرايان تشکيل شده است عملکرد مناسبي را شاهد بوديم و شوراي شهر تهران در موقع فتنه کارنامه خوبي را از خود به جا گذاشت.

بادامچيان با بيان اين که احتمال دارد تعداد نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي شهر با تصويب مجلس افزايش پيدا نکند اظهار داشت: مسئولين استاني جبهه پيروان براي انتخابات شوراي شهر بايد اين موضوع را مد نظر قرار گرفته و براين اساس تصميم بگيرند.

وي افزود: انتظار مي‌رود که مسئولين ستاد انتخاباتي جبهه پيروان براي انتخابات شوراي شهر هر چه سريعتر شعار سراسري خود را ارائه دهد و در ايام تعطيلات نوروز در راستاي رسيدن به تبليغات مناسب در انتخابات شوراي شهر راهکارهاي خود را ارائه دهند.

بادامچيان تصريح کرد: اصلاح طلبان و جريان انحرافي در انتخابات آينده قدرت و پول بيشتري دارند و اين در حالي است که قدرت اصولگرايان به اندازه نمکي در آش است لذا انتظار مي‌رود در انتخابات شوراها درايت و هوشياري بيشتري به خرج داده شود.

بادامچيان در پايان يادآور شد: کساني که قصد دارند در انتخابات شوراهاي شهر از جريان اصولگرايي و زير نظر جبهه پيروان وارد عمل شوند بهتر است در روزهاي اول ثبت نام وارد عمل شده و هماهنگي و همکاري لازم را با نيروهاي دل‌سوز انجام دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شهردار ، بادامچیان ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار