جبهه پیروان خط امام و رهبری در بيانيه پاياني همايش خواستار شد

مقامات ارشد کشور مراقب استفاده مسئولين از امکانات موجود حاکمیتی جهت تبلیغ باشند

جبهه پیروان خط امام و رهبری در بيانيه پاياني همايش خود خواستار مراقبت مقامات ارشد کشور نسبت به استفاده مسئولين از امکانات موجود حاکمیتی جهت تبلیغ جریانات حزبی شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، همایش "نگاه به آینده" جبهه پیروان خط امام و رهبری لحظاتی پیش با حضور تشکل‌های این جبهه و سه کاندیدای اصلی آن یحیی آل اسحاق، محمدرضا باهنر و منوچهر متکی به کار خود پایان داد.  
 
در این مراسم همچنین بیانیه‌ای صادر شده که متن آن در ذیل می‌آید:

سلام و درود خدا بر پیامبران الهی، سلام و روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی، سلام و رهبر و مقتدای مسلمانان و آزادگان زمین در عصر حاضر، خدا را شاکریم که توفیق برای گردهمایی برادران و خواهران ایمانی در آخرین روزهای پایان سال یار شد، خدایا از تو سپاسگزاریم که توفیق احساس وظیفه نسبت به سرگذشت میهن اسلامی و مردم شریف این کشور را به ما عطا کردیم، از ذات حق استمداد می‌طلبیم سال جدید که در پیش رو داریم سالی همراه با موفقیت، سلامت و برداشتن قدم‌های استوار به سمت تعالی و پیشرفت باشد.  
 
در پایان اجلاس 24 اسفند تذکر نکاتی را ضروری می‌بینیم

1-جبهه پیروان خط امام و رهبری در شرایط حساس کنونی همه گروه‌ها و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی صاحب منصب را به اتحاد و یکپارچگی دعوت می‌نماید و رمز عبور از گردنه‌های پرپیچ و خم و حرکت به سمت حل مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی تحقق نمی‌یابد مگر با اتحاد و اتفاق و پرهیز از اختلاف‌افکنی.  
 
2-در شرایط حساس کنونی که دشمن قسم خورده در مسیر دشمنی با مردم از هیچ کار و دغل‌کاری فروگذار نمی‌نماید اتحاد و انسجام مردم در کنار داشتن تحلیل درست، مبتنی بر واقعیت‌ها پشت سر رهبری معظم انقلاب اسلامی مسیر پرپیچ و خم انقلاب و حرکت به سمت جلو را هموارتر می‌نماید. تجربه چند دهه گذشته مبین این واقعیت انکارناپذیر است و مسئولیت برادران و خواهران تشکیلاتی به مراتب سنگین‌تر از دیگران و مردم عزیز می‌باشد.  
 
3-آمریکا و صهیونیست‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 92 به خیال خام خود رویاهای به مراتب سنگین تر از فتنه 88 را تدارک دیده‌اند و با هجمه رسانه‌ای از ماه‌ها قبل برای این نیت شوم خود را آماده می‌کنند و در چنین فضایی جبهه به همه نامزدها و طرفداران آنها و فعالین سیاسی توصیه اکید دارد از هرگونه اقدام و حرفی که بازی در زمین دشمن تلقی می‌شود خودداری کرده و به یاد داشته باشیم نظامی که بر پایه خون صدها هزار شهید بنا شده باشد با هیچ فرد و گروه و حزبی عقد اخوت دائمی نبسته است.  
 
4-جبهه پیروان خط امام و رهبری فعالیت‌های حزبی و گروهی را هدف نمی‌داند بلکه وسیله‌ای می‌داند جهت تسریع و هموارسازی مسیر رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آنجایی که تفکر اصولگرایانه را منحصر به خود و یا هیچ شخصیت حقوقی و حقیقی نمی‌داند، معتقد است پایبندی به منشور اصولگرایی با هدایت مراجع عظام و روحانیت محترم محور اتحاد و انسجام همه دلبستگان به نظام اسلام، انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری می‌باشد.  
 
5-جبهه پیروان خط امام و رهبری حرکت عمومی داوطلبین ریاست جمهوری با برنامه‌محوی و کار جمعی جهت افزایش برآیند نظرات کارشناسانه در مسیر حل مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی را حرکت نوین و دستاوردی ممتاز می‌داند و این اقدام در آینده از تک‌محوری‌ها و تک‌روی‌ها در نظام اجرایی کشور می‌کاهد.  
 
6-از مقامات ارشد کشور در حقوق کسانی که وظیفه اجرا و نظارت بر حسن اجرای انتخابات دارند قویا می‌خواهیم که از هم اکنون مواظبت نمایند که مقامات مسئول از امکانات موجود حاکمیتی جهت تبلیغ جریانات حزبی و یا فرد خاصی برای نامزدی استفاده ننمایند و به موقع نسبت به این سوءاستفاده‌ها هشدار دهند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: جبهه ، پیروان ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار