هديه پيرايشگران تهراني به دانش‌آموزان استثنايي

گروهي از پيرايشگران تهران در آستانه سال نو در اقدامي مبتکرانه با شانه و قيچي به استقبال مدارس استثنايي رفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در آستانه سال نو هر کس در هر شغل و حرفه‌اي تلاش مي‌کند تا کارهاي خير برکت کسب و کار خود را در سال بعد به نوعي بيمه کند.

در همين راستا گروهي از پيرايشگران مجرب تهراني با حضور در مدارس دانش‌آموزان استثنايي اقدام به اصلاح سر و صورت آنان کردند.

حسين منصوري مبتکر اين طرح در اين رابطه به خبرنگار ما گفت: از مدت‌ها پيش بود که فکر کمک و انجام کار خير ذهنم را مشغول کرده بود.

وي تصريح کرد: با گروهي از دوستان مشورت کردم و سرانجام به اين نتيجه رسيدم که بهترين عمل خيري که مي‌تواند در اين روزها انجام بشود، پيرايش کودکان استثنايي در مدارس مختلف سطح شهر است.

وي که حدود 14 سال پيرايشگر بوده و هم اينک به عنوان مدير آموزشگاه آرايشگري فعاليت مي‌کند ادامه داد: پس از اين تصميم با گروهي متشکل از 10 پيرايشگر مجرب کارمان را در مدرسه استثنايي شهيد ارتقائي شروع کرديم.

منصوري افزود: با توجه به استقبال مدير مدرسه، تصميم گرفتيم اين کار را درقالب طرح با بچه‌هاي آسماني آغاز کنيم هر ساله نيز در آستانه سال نو تکرار کنيم.

وي گفت: در حدود 200 دانش‌آموزان استثنايي در اين مدرسه زير نظر آرايشگران مجرب گروه اصلاح شدند و براي ما و آنها خاطرات و لحظات خوشي رقم خورد.

وي که داراي"درجه يک" آرايشگري است در مورد لذت اين کار گفت: اين حرفه سالهاي گذشته و فعلي من است هر چند که مدتهاست بعنوان مدير آموزشگاه و مدرس فعاليت مي‌کنم، اما تا کنون چنين لحظات خوشي در هنگام کار تجربه نکرده بودم، اين بهترين کاري بود که  تاکنون انجام داده بودم و اميدوارم به همت سازمان فني و حرفه‌اي استان تهران که در اين کار خير شريک بودند بتوانم همه ساله در انجام اين کار خير موفق عمل کنم و در آستانه سال نو هديه‌اي را به کودکان استثنايي تقديم کنم.

منصوري در خاتمه گفت: تا روز پاياني سال در چندين مدرسه استثنايي اين طرح را اجرا خواهيم کرد./عب





برچسب ها: پیرایشگر ، کار ، آموزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار