تحويل 131 واحد مسكوني به كاركنان شركت نفت و گاز زاگرس جنوبي

131 واحد مسكوني كه از سوي تعاوني مسكن شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي به تعدادي از كاركنان نفت و گاز زاگرس جنوبي تحويل داده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منصور عبدالرسول نيا؛ مديرامور مالي و رئيس هيات مديره تعاوني مسكن شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي با بيان اينكه تامين مسكن يكي از مهمترين دغدغه هاي كاركنان اين شركت بوده و هست، افزود: ساخت مسكن افزون بر رفع نياز به مسكن، باعث رشد و رونق اقتصادي، جلوگيري از ركورد اقتصادي و توليد ثروت ملي مي شود.

وي از حمايت ها و همدلي هاي مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي و ديگر مديران و روساي اين شركت و همچنين از همكاري هاي صميمانه مديران بانك ملت و بانك توسعه تعاون كه با اعطاي تسهيلات نقش بسزايي در پيشبرد اهداف تعاوني ايفا كردند.

عبدالرسول نيا گفت: مجتمع مسكوني فوق در زميني به مساحت 10 هزار متر مربع و با متراژ زيربناي مفيد و مشاع 25 هزار و 300 متر مربع در قالب سه بلوك كه در مجموع 103 واحد است، به كاركنان شركت نفت و گاز زاگرس جنوبي تحويل  شده است.

وي تصريح كرد: براي هر متر مربع مبلغ 450 هزار تومان هزينه شد كه هم اكنون ارزش افزوده مناسبي به اين واحدها تعلق گرفته است.

رئيس هيات مديره تعاوني مسكن شركت زاگرس جنوبي با بيان اينكه اعتبارات استفاده شده در اين ساختمان از محل تسهيلات بانك ملت،‌ بانك توسعه تعاون و هزينه هايي كه از مالكان واحدها اخذ شده است، تامين شد خاطرنشان كرد: اين مجتمع از تمامي امكانات روز بهره مند است و تمامي استانداردهاي ساختماني در آن رعايت شده است.

گفتني است شركت تعاوني مسكن كاركنان شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي در راستاي تامين مسكن مورد نياز پرسنل شركت پس از طي مراحل قانوني و ايجاد تعامل با اداره كل تعاون استان فارس در سال1383 تاسيس شد./ر
برچسب ها: مسکن ، تعاونی ، نفت ، تحویل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار