حضور پليس در تمام نقاط استان ملموس است

معاون سياسي امنيتي استانداري ايلام با حضور در قرارگاه نوروزي نيروي انتظامي اين استان گفت:حضور پليس در تمام نقاط استان ملموس و قابل تقدير است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس ، "بهرامي"  با حضور در قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان ايلام از زحمات و تلاشهاي نيروي انتظامي در جهت برقراري و تامين نظم و امنيت و نظم ترافيکي ايام نوروز قدرداني کرد.
وي با اشاره به حضور ملموس پليس در تمام نقاط اظهار داشت : در تمام نقاط و محل هايي که پليس بايد حضور داشته باشد، عزيزان نيروي انتظامي حضوري شاداب و پررنگ داشته اند و اين حکايت از برنامه ريزي دقيق و منظم است. 
معاون سياسي امنيتي استانداري ايلام با اشاره به اينکه مردم خدمات دستگاهها را به خوبي زير نظر دارند، گفت: با يستي به مشکلات از منظر مردم توجه کرد و با اخذ نقطه نظرات و ديدگاههاي آنها در جهت تقويت محاسن گام برداشت و نسبت به رفع معايب اقدام کرد. 
اين مقام مسئول با اشاره به اينکه امسال تمام بخش ها و دستگاههاي دولتي در ارائه خدمات به مردم موفق عمل کرده اند گفت: يکي از دلايل اين موفقيت وجود سيستم هماهنگ بخشهاي اجرايي بوده است.
ادامه اين گزارش حاکيست سرهنگ "مهدي محمد کريمي" معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان ايلام در اين بازديد طي سخناني گفت: فرماندهي انتظامي استان با انجام يک برنامه ريزي دقيق و مدون و استفاده از تمام توان نيرويي و تجهيزاتي خود توانسته است فعاليت هاي خوبي را در جهت ارائه خدمات مضاعف به مردم به انجام برساند.
وي با اشاره به اينکه در ناجا شرايط ماموريتي ايجاب مي کند که براي هر موضوعي برنامه اي داشته باشيم، گفت: با همکاري و هماهنگي تمام واحدهاي انتظامي استان طرح نوروزي را بصورت برنامه شده و در موضوعات مختلف و به موازات و مساحت جغرافيايي استان داشته ايم.
سرهنگ محمد کريمي در ادامه گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در ايام تعطيلات نوروز را ارائه کرد./ف
برچسب ها: پلیس ، استان ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار