مشهد/

توزيع بيش از24هزار فرم نظرسنجي بين مسافران پايانه‌هاي مسافربري خراسان‌رضوي

مديركل حمل و نقل پايانه‌هاي خراسان‌رضوي گفت: بيش از 24هزار فرم نظرسنجي دربين مسافران پايانه‌هاي استان چاپ و توزيع شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، حميدرضا شهركي اظهاركرد: در راستای طرح تکریم مسافران و آگاهی از نظرات آنها از روند ارائه خدمات در طول سفر و به منظور ارزيابي ميزان رضايتمندي آنان از عملكرد شركت‌هاي مسافربري و ناوگان‌های تحت پوشش، در نوروز 92 بيش از24هزار فرم نظرسنجي دربين مسافران در پايانه‌هاي استان توزیع می‌شود.

وي افزود: رضايتمندي مسافران و ارزيابي سطح خدمات توسط آنان و مشاركت حداكثري آنها براي سفري ايمن و راحت از اهداف مهم سازمان پایانه‌های مسافربری است.

شهركي با اشاره به نمونه سئوالات فرم نظرسنجي اين اداره كل گفت: در اين فرم تمام موارد مد نظر مسافران ازجمله عملكرد راننده، حركت به موقع وسایل نقليه، مطلوبيت خدمات حين سفر، وضعيت وسيله نقليه، توقف براي فريضه نماز، نحوه پذيرايي و توقف براي صرف غذا، نحوه رانندگي، سرعت وسيله نقليه در نظر گرفته شده است.

مديركل حمل و نقل پايانه‌هاي خراسان‌رضوي خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم با توزیع این فرم نظرسنجی در كنار ديگر اقدامات نوروزي، شايسته ترين خدمت را به زائران نوروزي ارائه دهیم.

وي تصريح كرد: فرم‌هاي نظر سنجي توسط نيروهاي سازمان مستقر در پايانه‌هاي مسافربري در بين مسافران توزيع مي‌شود و در هر مرحله از اجراي طرح به منظور ارج نهادن به نظرات مسافران و شركت آنها در طرح نظرسنجي قرعه كشي انجام و به تعدادي از شركت كنندگان نیز به قيد قرعه جايزه داده می‌شود.

شهركي افزود: در راستاي دريافت نظرات زائران محترم در مورد نحوه و مطلوبيت ارائه خدمات حمل و نقل جاده‌اي توزيع فرم نظر سنجي مسافران از 29 اسفند ماه 91 در پايانه‌هاي مسافربري خراسان‌رضوي آغاز شد.

مديركل حمل و نقل پايانه‌هاي خراسان‌رضوي گفت: در ايام نوروز نيز به منظور طرح ايمني سفر به سرنشين‌هاي خودروهاي شخصي كه كودكان زیر هفت سال دارند، محافظ كمربند ايمني كودك به صورت رايگان اهدا شد.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود.


برچسب ها: نظرات ، زائران ، محترم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.