مدیر آموزش و پرورش گلپایگان عنوان کرد

اسکان بیش از یک هزار مسافر نوروزی در مدارس گلپایگان

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: تا روز ششم فروردین ماه یک هزار و 200 مسافر نوروزی در مدارس گلپایگان اسکان یافتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مهدی اشراقی اظهار کرد: از 27 اسفندماه تا ششم فروردین ماه بیش از یک هزار و 200 مسافر در مدارس گلپایگان اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه 70 کلاس درس در هشت مرکز آموزشی برای مسافران نوروزی تجهیز شده است، گفت: مدارس الزهرا، شهید قرنی، صحت، هنرستان غدیر،17 شهریور و امید در شهر گلپایگان و مدرسه آیت الله گلپایگانی(ره) و شهید فیضی در شهرگوگد و خوابگاه سید محسن حسینی مدارسی هستند که برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان خاطرنشان کرد: از یک هزار و 200 مسافر نوروزی اسکان یافته در مدارس شهرستان گلپایگان 822 نفر فرهنگی و 370 نفر غیرفرهنگی بوده‌اند.

اشراقی با بیان اینکه 155 خانوار فرهنگی و 70 خانوار غیر فرهنگی در هشت مدرسه گلپایگان اسکان داده شده‌اند، تصریح کرد: تا روز گذشته (ششم فروردین) 225 خانوار در مدارس گلپایگان اسکان پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به امکانات مدارس شهرستان گلپایگان بیان کرد: همه کلاس‌ها با فرش‌های نو مفروش شده و مجهز به یخچال، تلویزیون و حتی در برخی مدارس امکانات آشپزخانه نیز موجود است، ضمن اینکه امکانات برپایی چادر مسافرتی در ستاد مرکزی و در مدارس نیز مهیا شده است.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان خاطرنشان کرد: در تمامی ایام نوروز در خانه معلم شهرستان غذای گرم و سالم با قیمت مصوب برای فرهنگیان و غیر فرهنگیان طبخ و توزیع می‌شود.

اشراقی یادآور شد: مسافران نوروزی برای استفاده از مراکز اسکان مسافران نوروزی می‌توانند به ستاد مرکزی واقع در خیابان امام خمینی(ره) اداره آموزش و پرورش
برچسب ها: اسکان ، مسافر ، گلپایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.