قم/

اجراي عمليات راهداري در تمام محورهاي مواصلاتي قم

مديركل راه و شهرسازي استان قم گفت: عمليات راهداري به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزي و رانندگان در تمام راه‌هاي استان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نصراللهی زاده با اشاره به ورود ميليوني مسافران نوروزي به قم اظهار داشت: در همين راستا تمام اکیپ‌های راهداري استان با آمادگي كامل و با استفاده حداكثري از نيروهاي نظارتي در آماده باش به سر مي برند.
وي  عرضه خدمات و تسهيلات شايسته به مسافران و اجراي كامل طرح سفرهاي نوروزي را از اهداف اكيپ‌هاي راهداري اعلام و خاطرنشان كرد: بدين منظور تدابير ايمني و عمليات راهداري به منظور ارائه خدمات و سرويس دهي مناسب به مسافران و رانندگان در تمام راه‌هاي استان به اجرا درآمده است.
مديركل راه و شهرسازي استان قم با اشاره به استقرار راهداران در راهدارخانه‌ها، محورهاي ارتباطي و نقاط حساس خاطرنشان كرد: در نوروز امسال، 70 نفر نيروي راهدار با استفاده از انواع ماشين آلات سبك، سنگين و نیمه سنگین، كار امداد رساني به مسافران و جلوگيري از بروز هر گونه اختلال در تردد وسايط نقليه در سطح راه‌هاي استان را بر عهده دارند.
وي با بيان اينكه اكيپ‌هاي راهداري به صورت شبانه روزي در سطح استان و راهدارخانه‌هاي موجود مستقر هستند تصريح كرد: اين اكيپ‌ها علاوه بر نظارت مستمر بر وضعيت راه‌ها، در صورت ايجاد هرگونه مشكلي در رفت و آمد وسايط نقليه، وارد عمل خواهند شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.