در حاليکه حملات تروريستهاي مسلح به مناطق مختلف سوريه شماري کشته و زخمي برجا گذاشته ارتش سوريه نيز حملات خود عليه تروريستها را تشديد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، در پي انفجار يک خودروي بمب گذاري شده در منطقه رکن الدين در دمشق شماري کشته و زخمي شدند و در حملات خمپاره اي افراد مسلح نيز به مناطقي از پايتخت شماري از شهروندان کشته شدند.

اين در حالي است که ارتش سوريه همچنان به پيگرد افراد مسلح ادامه مي دهد و موفق شد تعدادي از فرماندهان آنها را در مناطق مختلف به هلاکت  برساند.

انفجار جديد در دمشق  به کشته و زخمي شدن شماري از شهروندان سوري و خسارتهاي مالي بسيار منجر شد.

انفجار انتحاري در يک ميني بوس با مقادير زيادي مواد منفجره به کشته شدن شماري از شهروندان منجر شد . در حملات خمپاره اي  افراد مسلح به مجتمع مدارس در منطقه برامکه در  دمشق نيز شماري کشته و زخمي شدند.

يکي از اين خمپاره ها به مقر خبرگزاري رسمي سوريه(سانا) اصابت کرد که در پي آن سه نفر از کارمندان اين خبرگزاري کشته شدند .

در همين حال دانشگاه ضرار و دانشکده حقوق و برخي بيمارستانها نيز از حملات خمپاره اي در امان نماندند و طي آن شماري ازشهروندان کشته شدند و خسارات مادي زيادي نيز به بار آمد .

از سوي ديگر ارتش سوريه به تعقيب گروههاي تروريستي مسلح ادامه مي دهد و توانست در مناطق جوبر ،زملکا ، عربين و عتيبه و دوما در ريف دمشق تعدادي از افراد مسلح از جمله چند تک تيرانداز را به هلاکت  برساند و ستوني از ادوات و جنگ افزارهاي آنها را متلاشي و يک کارگاه ساخت  سلاح خمپاره را نابود کند .

از ميان افرادي که کشته شده اند مي توان به عمر کبکب رهبر گردان  الانصار وابسته به گروه لواء الاسلام ، سعيد کريم رهبر يکي از گردانها دوما و ياسين قلاع  اشاره کرد.

ارتش سوريه همچنين در مناطق حجر الاسود ، حجاره و داريا  به افراد مسلح حمله کرد و تعدادي از آنها از جمله چند تبعه خارجي را به هلاکت  رساند.

در شهر حلب نيز ارتش سوريه موفق شد  بر شماري از تروريستها فائق آيد و سلاحهاي آنها را در مناطق خان طوما ، مسلميه و منغ  و مزارع حيطان منهدم کند.

ارتش همچنين گروههاي مسلح را در حمص هدف قرار داد و سنگرهاي آنان را که مقادير زيادي جنگ افزار در آن قرار داشت ؛ نابود کرد .

ارتش به پيگرد افراد مسلح در مزارع نزديک به محله بابا عمرو نيز ادامه مي دهد و در الرستن در ريف ادلب نيز توانست بر شماري از افراد مسلح از جمله  عدنان خطاب فرمانده يکي از گروههاي موسوم به کميته امنيتي الرستن چيره شود .

برچسب ها: ارتش ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار