ولايتي در جمع خبرنگاران:

تجديد پيمان "ائتلاف سه‌گانه"با آرمان‌های امام خميني(ره)/واگذاری سفارت سوریه به معارضين تحت تاثیر چند کشور مرتجع منطقه صورت گرفت

اعضاي ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان (غلامعلی حدادعادل، علی‌اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف) به بهانه 12 فروردين ماه، روز"جمهوري اسلامي ايران" در حرم مطهر امام خميني (ره) حاضر شدند و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اعضاي ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان (غلامعلی حدادعادل، علی‌اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف) به بهانه 12 فروردين ماه، روز"جمهوري اسلامي ايران" در حرم مطهر امام خميني (ره) حاضر و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

علی اکبر ولایتی در حاشيه اين مراسم و در جمع خبرنگاران درباره علت حضور در حرم مطهر امام خميني (ره)، گفت: به اتفاق آقای دکتر قالیباف و آقای دکتر حدادعادل امروز كه سالگرد تاسیس جمهوری اسلامی است، تصمیم گرفتیم به مرقد مطهر امام(ره) مشرف شویم و با حضرت ایشان و شهدای جمهوری اسلامی تجدید عهد و تجدید پیمان کنیم.

وی افزود: ما به عنوان سربازان این ملت و جمهوری اسلامی به آرمان های امام رضوان الله و شهدای اسلام پایبند هستیم و به این ترتیب سه کاندیدای عضو ائتلاف سه گانه امروز به نوعی در این مکان های مقدس بر همبستگی خود را به آرمان های امام و شهدا تاکید کردند.

ولایتی در پاسخ به سوالی درباره نقش تاثیرگذار حضرت امام در جریان احیاء و زنده کردن ارزش‌های اسلامی گفت: ما کسی را به جامعیت امام سراغ نداریم که از یک سو در پیشبرد معارف اهل‌بیت و از سوی دیگر در اتحاد جهان اسلام نقش داشته باشد.

وی افزود: از این رو نقش امام در احیای ارزش‌های اسلامی و برای بیداری اسلامی در بین کشورهای جهان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره واگذاری سفارت سوریه در قطر به معارضین سوری گفت: آنچه که در قطر انجام شد، یک کار نمایشی بود که تحت تاثیر چند کشور مرتجع منطقه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه واگذاری سفارت سوریه در دوحه به معارضین، خلاف مقررات بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: این اقدام در عمل هم هیچ تاثیری در سرنوشت ملت و دولت سوریه ندارد.

ولایتی اظهار داشت: ملت و دولت سوریه نشان دادند در مقابل دخالت بیگانگان، اتحاد برخی از کشورهای غربی، صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع منطقه ایستادگی می ‌کنند و هر روز این ایستادگی جدی‌تر می شود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه امروز دولت سوریه محکم‌تر از هر زمان دیگری سرپا ایستاده است، تصریح کرد: آنچه که دولت سوریه می‌گوید دعوت به مذاکره است. بنابراین اگر معارضینی هستند که حرفی برای گفتن دارند، باید در مذاکرات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه سرنوشت و آینده سوریه در دست دولت و ملت سوریه است، گفت: سوریه یکی از حلقه های موثر مقاومت در برابر صهیونیست‌هاست و همه این حرکت‌ها در جهت تضعیف زنجیره مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و متحدینشان است.

ولایتی تاکید کرد: قطعا این نوع حرکات نمایشی مبتذل سیاسی که درمورد سوریه انجام می‌گیرد راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار