پرده برداشتن تروريست تونسي از جنايات گروه تروریستی ارتش آزاد سوريه

یکی از تروریست های تونسی که برای جنگ علیه نظام سوریه به این کشور رفته بود پس از هشت ماه به کشورش بازگشت و از جنایات گروههای موسوم به « ارتش آزاد سوریه» پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ابوزید تونسی از تروریست هایی که به مدت هشت ماه در کنار تروریست ها در سوریه جنگیده و به تونس بازگشته است از تجارب تلخ خود سخن می گوید و از ماهیت واقعی آنچه ارتش آزاد سوریه نامیده می شود پرده بر می دارد.

این تروریست تونسی در تصاویری که از وی منتشر شده است به جنگیدن در سوریه همراه با گروه های تروریستی اعتراف می کند و از حقایق خطرناکی درباره جنایات تروریست ها پرده بر می دارد.

ابوزید تونسی از طریق ترکیه به سوریه منتقل شده بود تا تحت عنوان جهاد به جنگ با نظام این کشور بپردازد. وی همراه با تروریست ها در ارتکاب جنایات آنها مشارکت داشته است.

وی می گوید: من برخی از جوانان تونسی را در آنجا دیدم و آنها را شناختم. همراه با آنها از استانبول به انتاکیه و از آنجا به باب الهوی رفتیم.

به گفته ابوزید تونسی اکثر افراد گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه سارقان و راهزنانی هستند که از سرقت هیچ چیز چشم پوشی نمی کنند.

وی افزود: برخی افراد فقط برای جمع کردن غنائم از خانه های مردم ، به سوریه می آیند و از هر خانه ه ای که خوششان بیاید می گویند این خانه یکی از اراذل و اوباش است و سپس وارد آن می شوند و همه اسباب و اثاثیه آن را غارت می کنند و می فروشند. اگر یک اتوبوس از پست های ایست بازرسی آنها عبور کند و از آن خوششان بیاید صاحب آن را پیاده می کنند و اتوبوس وی را میگیرند و می گویند وی از اراذل و اوباش است و اتوبوس را جزو اموال ارتش آزاد قرار می دهند.
ابوزید همچنین از حمایت های مالی که تروریست ها در سوریه دریافت می کنند سخن گفت و افزود واسطه هایی هستند که سلاح می فروشند و برای این کار از قطر پول می آورند.

به گفته ابوزید شمار تونسی هایی که در سوریه می جنگند به بیش از سه هزار و پانصد نفر می رسد. این افراد در مناطق مختلف سوریه پراکنده شده اند. وی می افزاید فرمانده باندهای تروریستی تونسی ها را در خط مقدم درگیری ها قرار می دهند تا قبل از دیگران کشته شوند.

ابوزید گفت: ما در خط مقدم می جنگیم و ارتش آزاد منازل را غارت می کند. افرادی که در خط مقدم درگیری ها هستند غیر سوری و بیشتر آنها مهاجر هستند و آنهایی که در پشت جبهه قرار دارند بیشتر سوری هستند.

در ادامه گزارش آمده است: این اولین بار نیست که جوانان تونسی که برای جنگ به سوریه اعزام شده اند به اقدامات خود اعتراف می کنند و پیش از این نیز برخی از تونسی ها ارتش آزاد را به سبب جنایاتی که مرتکب می شوند ترک کرده اند.
برچسب ها: تروریست ، تونس ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار