قنبرپور:

حضور در تورنمنت گالینی تجربه خوبی برای نوجوانان بود

قنبرپور درباره نتایج و حضور تیم ملی زیر16 سال درتورنمنت گالینی ایتالیا به نکات مهمی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قنبرپور در این باره گفت: تیم ملی زیر16 سال در تورنمنت گالینی ایتالیا شرکت کرد و توانست تجربه خوبی کسب کند. ایران توانست به مرحله نیمه نهایی رقابتها راه پیدا کند اما در مرحله نیمه نهایی با ضربات پنالتی شکست خورد. تیم نوجوانان در همه بازیهایش در وقت های قانونی هیچ گلی را هم دریافت نکرد. البته بازیها در یک هوای سرد و بارانی برگزار می شد و شرایط آب و هوایی هم روی بازیها تاثیر گذاشته بود.

سرمربی تیم ملی زیر16 سال ادامه داد: در مرحله مقدماتی تورنمنت در بازی اول ایران توانست یک بر صفر تیم امپولی ایتالیا که قهرمان دوره گذشته بود را با تک گل نیما داغستانی شکست دهد. در بازی دوم نوجوانان ایران مقابل تیم وان تای فنلاند به تساوی بدون گل رسیدند که این بازی در یک هوای بسیار سرد و بارندگی شدید انجام می شد. در بازی سوم تیم ونتوی ایتالیا که نایب قهرمان دوره گذشته تورنمنت بود با 5 گل مغلوب ایران شد. حسام سلطانپور دو گل، مصطفی رخ بین زاده، نیما مختاری و علی خدادای هر کدام یک گل به ثمر رساندند. با این برد ایران با 7 امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله حذفی رقابتها صعود کرد.

قنبرپور در ادامه گفت:ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم قدرتمند سائولیز برزیل قرار گرفت که با تک گل باقرنیاری به پیروزی رسید. این بازی بسیار نزدیک و حساس بود اما نوجوانان توانستند به خوبی از پس حریف برزیلی برآیند. در بازی نیمه نهایی مقابل تیم پارتیزان بلگرد قرار گرفتیم که بازی در وقت معمول صفر-صفر شد اما در ضربات پنالتی در حالیکه گلر ایران ضربه پنالتی اول تیم مقابل را گرفته بود و دو ضربه اول ایران توسط باقر نیاری و نیما مختاری به گل تبدیل شده بود، سعید حسین پور و سجاد کریم زاده ضربات پنالتی شان را از دست دادند وایران شکست خورد.

سرمربی تیم ملی زیر16 سال با اشاره به اینکه این تورنمنت بازی رده بندی ندارد گفت: تورنمنت گالینی بازی رده بندی ندارد و برای تعیین تیم سوم گل شماری بازی نیمه نهایی انجام می شود. با توجه به بازی نیمه نهایی راپیدوین و یک تیم ایتالیایی که سه بر صفر به سود تیم راپید وین شده بود و با توجه به اینکه ایران در بازی نیمه نهایی در وقت معمول گلی دریافت نکرده بود، ایران به عنوان تیم سوم انتخاب شد.

قنبرپور درباره اردوی بعدی تیم ملی زیر16 سال گفت: از 22 تا 27 فروردین به امارات می رویم و قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر16 سال امارات داشته باشیم. ضمن اینکه از 18 تا 24 اردیبهشت هم در تورنمنت قزاقستان شرکت خواهیم کرد که جزئیات آن و اینکه در مرحله مقدماتی این تورنمنت با چه تیم هایی همگروه خواهیم شد به زودی اعلام می شود. البته هنوز میزبان مرحله مقمدماتی رقابتهای نوجوانان آسیا  از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است و منتظر هستیم تا بدانیم میزبان رقابتهای مقدماتی چه کشوری است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار