ولایتی در جمع خبرنگاران:

دولت آینده باید وابستگی به نفت را کاهش دهد

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیازمند دولتی است که در حوزه اقتصادی، رویکرد مثمرثمری را داشته باشد و بتواند وابستگی به نفت را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در حاشیه نشست خبری خود در باشگاه خبرنگاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، این موضوع را اثبات می‌کند که با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف توانسته است به توانمندی‌های بزرگی دست پیدا کند این مسیر باید ادامه پیدا کند و بايد گام‌های بلندی را در این راستا برداریم.  
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیازمند دولتی است که در حوزه اقتصادی، رویکرد مثمرثمری را داشته باشد و بتواند وابستگی به نفت را کاهش دهد.  
 
ولایتی درباره نقش مردم در انتخابات آینده اظهار داشت: به طور حتم با توجه به هوشمندی و سیاستی که در ملت ایران وجود دارد، آنها دولت شایسته‌ای را در انتخابات آینده انتخاب می‌کنند.  
 
مشاور مقام معظم رهبری در حقوق بین‌الملل درباره احتمال کناره‌گیری قالیباف از ائتلاف سه‌گانه گفت:‌ این ائتلاف بر اساس هم‌پیمانی و یک تعهد مشخص ایجاد شده است لذا امکان هیچگونه انشقاقی در آن وجود ندارد.  
 انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، ائتلاف ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار