ادعاي رسانه هاي ژاپن به نقل از منابع نظامي آن كشور:

پايان عمليات سوخت‌گيري موشك‌هاي باليستيك كره شمالي/ هر لحظه امكان شليك وجود دارد

رسانه هاي ژاپني امروز به نقل از منابع نظامي آن كشور مدعي شدند كه دولت كره شمالي عمليات سوخت گذاري موشك هاي ميان برد باليستيك موسوم به "موزودان" را به اتمام رسانده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، پيشتر منابع نظامي ارتش ژاپن اعلام كرده بودند كه حركت هفت واحد ارتش كره شمالي به همراه موشك هاي باليستيك با بردهاي مختلف را در سواحل شبه جزيره كره شناسايي كرده اند.

در جريان ادامه تنش ها در شبه جزيره كره، دولت كره جنوبي نيز از دولتهاي روسيه و چين درخواست كرده تا به منظور جلوگيري از افزايش دامنه بحران در آن شبه جزيره با رهبران كره شمالي مذاكره نمايند. 

در عين حال، وزير دفاع ژاپن هم اعلام کرد اين کشور در آستانه آزمايش موشک ميان برد کره شمالي در حال آماده باش کامل قرار گرفته است. 

وزير دفاع ژاپن تصريح کرد: ما از زمان استقرار واحدهاي نظامي تا کنون در حال آماده باش کامل قرار داريم و اين وضعيت را همچنان حفظ خواهيم کرد.
 
از سوي ديگر، شينزو آبه، نخست وزير ژاپن،‌ نيز اعلام کرده بود:  ما تمام تلاش خود را به کار خواهيم برد تا جان شهروندان خود را حفظ کرده و از امنيت آنها اطمينان حاصل کنيم.
 
پيشتر کره جنوبي نيز نيروهاي نظامي خود در ارتباط با اين مسئله به حال آماده باش درآورده است. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار