انتقاد مهاجمان استقلال از هافبک ها و دیگر بازیکنان

اعضای تیم استقلال در حالی مقابل حریف عربستانی در خانه خود به میدان رفتند که قصد داشتند بازی رفت را تکرار کنند، اما مهاجمان این تیم روز بدی را پشت سر گذاشتند و عملکرد ایده آلی نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی در مقابل حریف عربستانی خود به موفقیت نرسیدند، که مهاجمان این تیم در آزادی در گلزنی ناکام نشان دادند و این موضوع برای آنها شرایط را تغییر داد زیرا پس از بازی با انتقاد شدید از سوی سرمربی تیم روبرو شدند، امیر قلعه نوعی که پیش از بازی به حساسیت این دیدار و شرایط خاص خط حمله تیم اشاره داشت، از مهاجمان خواست تا برای گلزنی اقدامات لازم را انجام دهند و به بازی بسته فکر نکنند، اما این اتفاق رخ نداد و اعضای تیم استقلال،‌ در این خصوص با مشکل روبرو شدند و اوضاع به گونه ای پیش رفت که مهاجمان اعلام داشتند در این امر مقصر شناخته نمی شوند زیرا آنها در این مورد با مشکلاتی روبرو هستند که شرایط را برای آنها تغییر داده است.

شایان ذکر است، بحث عدم توپ رسانی به مهاجمان از سوی اعضای این تیم مطرح شده است و اینکه مهاجمان تیم مدعی شدند که اگر هافبک ها و دیگر اعضای این تیم در رساندن توپ و موقعیت سازی موفق عمل می کردند، مهاجمان می توانستند در خصوص گلزنی اقدامات جدی و اصولی را انجام دهند اما این اتفاق رخ نداد و مهاجمان در این خصوص هافبک ها و دیگر اعضای تیم را مقصر می دانند. 

همچنين اعلام شده است که مربیان تیم در این مورد قرار است بررسی های لازم را با تماشای مجدد فیلم بازی انجام دهند تا مشخص شود که حق با مهاجمان است یا خیر. اما قلعه نوعی اعلام کرده که هافبک های تیم استقلال روز موفقی را پشت سر نگذاشتند و در اینکه آنها در توپ رسانی و رسیدن مهاجمان به موقعیت ایده آل، خوب عمل نکردند، شک ندارد اما قرار است شرایط بصورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد.

شایان ذکر است، مهاجمان استقلال اعلام کردند که بازیکنان تیم هیچ موقعیتی را نصیب آنها نکردند و این موضوع عاملی است که وضعیت را برای آنها تغییر داده است.

از طرفی هافبک های استقلال این موضوع را مرتبط به شرایط حاکم در تیم نمی دانند و خود را تبرئه می کنند زیرا وظیفه گلزنی را از آن مهاجمان تیم می دانند اما مهاجمان تیم استقلال در این خصوص ناکام ماندند و نتوانستند شرایط ایده آل در تیم ایجاد کنند که به نفع استقلال تمام شود.

مربیان تیم استقلال مدعی شدند که اوضاع برای این تیم پس از بررسی های لازم مشخص می شود زیرا مربیان عملکرد نفرات تیم را زیر ذره بین قرار می دهند و تصمیم نهایی را اعلام می کنند./مح

 

 

برچسب ها: استقلال ، هافبک ، عربستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار