تصویرگران باید از آگاهی لازم نسبت به مخاطب برخوردار باشند

تصویرگران باید قبل از شروع به کشیدن تصویر، اطلاعات مربوط به مخاطب را داشته باشند.

علی هاشمی شهرکی، رئیس انجمن تصویرگران در گفتگو با خبرنگار حوزه  تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: تصویرسازان در طراحی یک تصویر بر  اساس سلیقه و درخواست کارفرما فعالیت می کنند.
وی افزود: کارفرما گروه کارشناسی مخصوصی دارد که در روند کار پل ارتباطی کارفرما و تصویرگر است.
هاشمی شهرکی عنوان کرد: گروه کارشناسی نسبت به تصویرسازی، شناخت ذهن مخاطب ومتنی که تصویر برای آن کشیده می شود اطلاعات لازم را دارد.
وی افزود: این کارشناسان وظیفه دارند تا در روند کار خط مشی های کارفرما را به  تصویرگران منتقل کنند.
رئیس انجمن تصویرگران در خصوص متناسب بودن تصاویر با ذهن مخاطبان گفت: تصویرگران قبل از شروع به کشیدن تصویر، اطلاعات مربوط به گروه سنی مخاطب را بدست می آورند.
وی عنوان کرد: تصویرگران با شناخت روانشناسی کودکان و شناخت امیال ذهنی آنها می‌توانند کار موثری را ارائه دهند.
وی گفت: تصویرگران باید نسبت به متنی که تصویر برای آ‌ن طراحی می شود و همچنین مخاطبان آن آگاهی لازم را داشته باشد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار