روشن:

دست رویانیان را باید طلا گرفت چه برسد به مغزش!

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: مشکلات استقلال به بيرون زمين برمي گردد و اين تيم براي رويارويي با گهر هيچ مشکلي ندارد.

حسن روشن در خصوص شرایط کلی تیم در آستانه بازی با گهر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مشکل استقلال گهر و هیچ تیم دیگری نیست و آبی پوشان بیرون از مستطیل سبز با مسائل مختلفي دست و پنجه نرم می کنند، به عنوان مثال همین بی پولی یا اعتراض به یک بازیکن برای کم کاری و تمام این مشکلات در نهایت به ضرر استقلال تمام خواهد شد.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال افزود: داشتن غرور، بزرگترین اشتباه استقلالی ها قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی بود چون بازیکنان فکر مي کردند که حتما سپاهان را شکست خواهند داد اما خودشان حذف شدند.

وي ادامه داد: امیدوارم که استقلال بتواند قهرمانی لیگ را از آن خود کند تا از دست دادن قهرمانی در جام حذفي جبران شود.

روشن با اشاره به اشتباه جواد نکونام در بازی با الهلال عربستان ادامه داد: نکونام بازیکن بااخلاق و با  تجربه ای است اما او در این دیدار مهم و حساس با استفاده از تجربه بالای خود باید توپ را به کرنر ارسال می کرد که اين کار را انجام نداد.

کاپیتان سابق تیم ملی تاکید کرد: مشکل اصلی و اساسی که به ضرر استقلال است برمی گردد به مدیریت باشگاه علی فتح اله زاده چون همین مدیر در ابتدای فصل مخالف صد در صد پیوستن قلعه نوعی به استقلال بود و به همین خاطر قصد استعفا از سمت خود را داشت با این حال فتح اله زاده قبول می کند تا مدیر بماند.

روشن خاطرنشان کرد: کمیته فنی و کمیته پیشکسوتان سوری است و افراد مشغول به کار از طرف بازیکنان قدیمی انتخاب نشدند بلکه توسط مدیریت باشگاه انتصاب شدند کاری که رویانیان برعکس آن را انجام داد و باید دستش را طلا گرفت چه برسد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار